Surâde! Mâine...

Ştii ce înseamnă BOTOS?!
Am căutat cuvântul pe net şi nu l-am găsit.
Ce, nu există?! Este un regionalism? N-am ştiut.
Ok. A fi botos înseamnă a fi supărat, cu botul pe labe, trist etc.
Botoşenia (nu, nu vine de la Botoşani, dar de la botos, evident) este un sentiment tare comun.
Unii oameni pur şi simplu au uitat cum să surâdă. Chiar dacă vor să o facă expresia feţei nu se schimbă. Este extrem de trist.
Eu surâd mereu. Am mai scris articole pe tema asta.
Faptul că surâd nu înseamnă că nu am motive să fiu tristă.
Ba am, chiar foarte multe. Numai eu ştiu. Dar nu-mi place să vorbesc despre asta. În inima mea nimeni nu poate pătrunde. Unii cred că mă cunosc. Nu... nu mă cunoaşte nimeni.
Unii nu se cunosc nici pe ei însăşi. Eu mă cunosc. Mă studiez şi analizez de când aveam 14 ani.
Dacă surâd nu este pentru că am de toate şi nu mai pot de bine. Surâd pentru că vreau. Surâd pentru tine. Surâd pentru că mi-am impus. Am învăţat. Este greu să-nveţi dar când ai reuşit nu vei uita. E ca mersul pe bicicletă.

Nu mai sta botos, omule! Problemele nu dispar... ba dimpotrivă. Par şi mai grele.
Surâde

  • când vezi soarele strălucind, 
  • când ai norocul să dai peste o floare, 
  • când primeşti o felicitare, 
  • când un prieten te sună, 
  • când fratele a câştigat la loto, 
  • când bei o cafea bună, 
  • când vecinii te lasă să dormi, 
  • când ţevile de la instalaţia de apă nu mai plesnesc, 
  • când maşina de spălat merge,
  • când ai reuşit să plăteşti o factură la timp şi nu ţi-au oprit lumina, etc. ... 

Nu te lăsa răpus de vicisitudinile vieţii. Crede-mă, toţi suferă, dar nu toţi o arată. La ce bun?
Nu înnora cerul senin al altora cu ploaia tristeţii tale". Fraza asta mi-o zic de când eram mică. Poate am inventat-o eu sau poate am citit-o undeva. Nu-mi amintesc. Dar face parte din viaţa mea.
Şi ori de câte ori văd oameni cu feţe lungi nu pot să nu mi-o amintesc şi să nu mă-ntreb:
--- "oare se simte mai bine dacă stă aşa?"
Nici mie nu mi-e bine, dar NU VREAU să stau aşa. Nu se merită.

Trăieşte clipa= Carpe Diem
Îţi urez să-nveţi să surâzi... pentru tine, pentru cei dragi, pentru prieteni
Este o adevărată demonstraţie de iubire. 

Post a Comment

0 Comments

>