La ce sunt buni bărbaţii


La ce sunt buni bărbaţii??! Boh (vine din italiană... :D = dracu ştie)

Cum am scris şi-n acest „articol” ironic, bărbaţii nu au multe întrebuinţări pentru femeile care aleg să stea singure. Hai să vedem şi aici o mică lista „pozitivă” şi una „negativă” despre bărbaţi.

Premiză: Acest articol este ironic, o satiră dacă vrei, şi este scris exclusiv cu scopul de a stârni câteva zâmbete. Am mare considerație pentru bărbaţi... Serios. Ei...nu mă crezi...! De ce scriu aşa de mult despre ei?! Hai să te văd dacă pricepi!

Aşadar:
În 12 ani m-am mutat de 14 ori. De obicei o făceam singură. Umpleam maşina şi făceam 2-3-4-5 ture. Câteodată mă ajuta fratele meu, când nu era la 400 km distanţă. De 2 ori m-a ajutat un prieten. Penultima dată mi-am scrântit un picior şi tot am cărat în jur de 200 cutii de la etajul 2 până jos. SINGURĂ. Da mă... serios. Detest să cer ajutorul cuiva.

Când m-am întors în ţară am făcut (şi cărat singură)  în jur de 1000 de pachete/saci. La încărcat m-au ajutat 3 persoane. Bărbaţi cică. La descărcat mă aşteptau 5 sau 6 băieţi tineri şi puternici. În 2 ore era gata descărcat un camion plin până la refuz cu tot felul de ciudăţenii. Mamă... ce istorie şi asta.. un coşmar, mai bine uit! Nu mai vreau să mă mai mut NICIODATĂ! Mă mir că n-am crăpat. :)

De câte ori cumpăram ceva şi era greu, mai ales pe scări, mi se spunea: ----„trebuie să fie foarte greu tot timpul singură, vezi dacă nu te-ai măritat?!”. Şi eu mă gândeam: mda... 
---„ştii că acum chiar le dau dreptate; un bărbat nu ar fi rău în acest moment”. Numai aşa pot să simt eu lipsa unui bărbat şi numai aşa pot alcătui o altă listă de genul. :)

Începem cu lista pozitivă. Un bărbat e bun la/poate să/pe post de:
  1. Desfiletat sticle şi borcane. Astăzi de exemplu, nu am fost în stare să desfiletez un dop la o sticlă. M-am julit toată şi mi-au dat şi lacrimile de ciudă/frustrare. Posibil că nu am atâta forţă?! Un bărbat ar fi rezolvat problema într-o clipită, poate. :p
  2. Cum am mai zis, la căratul bagajelor. Dacă nu-i un nesimţit şi i le cari tu şi pe ale lui.
  3. Pe post de sobă, iarna. Dacă nu urlă ca din gură de şarpe când picioarele tale, sloi, îi ating... călcâiele. 
  4. Te poate apăra de câini... dacă nu îi este frică şi lui.. poate mai tare decât ţie.
  5. Lumină rapidă. Când se ia lumina îţi poate furniza instant o brichetă (dacă fumează)
  6. Deschizător de uşă (uşier) când vin martorii lui Iehova.
  7. Îţi ţine de urât când te uiţi la un film de groază şi când ţipi, îţi pune mâna la gură să nu trezeşti vecinii.
  8. Hmm...
  9. hmm...
  10. hmmmmmm....
Ce poate bărbatul poate şi femeia... cu excepţia unor mici spermatozoizi necesari procreației. :)
A... şi desfiletat sticle şi borcane. Vorbesc DOAR prin prisma mea. :)
  1. Dărâmat bucătării şi altele (împreună cu singura mea cumnată)
  2. Zidit/tencuit/construit pereţi trotuare (idem)
  3. Văruit (idem) 
  4. Pus garduri (idem)
  5. Crăpat lemne cu toporul sau tăiate cu ferăstrăul (idem)
  6. Construit acoperiş pentru lemne (idem)
  7. Tăiat copaci 
  8. Curăţat vie/copaci
  9. Asamblat dulapuri/piese de mobilier (vezi imagine ce lucru nemaipomenit am făcut singură... bine, am avut un ajutor (foarte harnic... rudă cu mine) de sex masculin, dar.... nu se pune: ideea a fost a mea!)
  10. Bătut ascuţit cuţite/sape şi alte unelte agricole
  11. Săpat grădina, făcut gropi
  12. Condus maşina 
  13. Spălat maşina (şi cu această ocazia îi mulţumesc din inimă, în primul rând, cumnatei mele şi apoi lui Eros, July şi ... Alex cred că m-a ajutat odată :))
  14. Plătit facturi     
  15. Cumpărat pc
  16. Reparat pc
  17. Salvat date de pe pc  
  18. Apărat părinţii
  19. Cărat cutii
  20. Mutat dulapuri
  21. Făcut găuri în pereţi cu bormaşina
  22. Partener de dans
  23. etc... etc... etc. ...  
Te rog să mă ajuţi dacă ai alte detalii în acest merit. Am observat că nicio femeie nu a sărit în apărarea bărbaţilor... Mă refer la articolul precedent. Sunt ... hmm... oarecum dezamăgită. :)

Şi, la sfârşit, o ştire bombă despre bărbaţii români. Preluat de pe: http://stirileprotv.ro/show-buzz/erotic/barbatii-din-romania-sunt-cei-mai-slab-dotati-din-europa-locul-rusinos-intr-un-clasament-mondial.html

Romanii sunt cei mai slab dotaţi bărbaţi din Europa, cu o mărime medie a penisului de numai 12,7 centimetri.
Cu această dimensiune, bărbaţii din România se află, de fapt, spre coada clasamentului mondial, mai slabi fiind doar chinezii, thailandezii, indienii şi coreeni.
Mai exista o singură consolare pentru bărbaţii din România; în acest studiu nu au fost introduse toate ţările lumii.
Cei mai bine dotaţi bărbaţi din lume sunt cei din Republica Congo, unde bărbaţii se pot lăuda cu o mărime medie de 18 centimetri. Îi urmează, la mică distanţă, bărbaţii din Ecuador, Ghana, Columbia.
În Europa, cel mai bine stau islandezii, cu 16,5 centimetri, urmând apoi italienii, suedezii, grecii, germanii şi britanicii.

Acest studiu a fost publicat în revista de ştiinţă Personality and Individual Differences.


Serios??! Ce naiba, nu mi se pare corect. Care dintre voi, fraţilor, v-aţi „dat” obiectul muncii spre a fi măsurat?! În ce context?!
Şi apoi despre ce consolare vorbesc, CARE? Eu zic că e un noroc că nu s-au inclus TOATE ţările altfel am fi fost, fără îndoială, pe podium. Adică locul 3. Mda, de la coadă la cap!!! Fir-ar!!!
Sunt TOTAL dezamăgită. Punct.

Post a Comment

20 Comments

  1. Interesant puctul de vedere.
    Intr-adevar sunt lucruri pe care si o femeie le poate face, uneori chiar mai bine decat un barbat.
    Insa depinde de la caz la caz.
    Cat despre ultima parte a articolului, care ma intriga foarte mult :) nu pot sa cred ca aia este media in Romania, cred ca au gresit specimenele :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Bineînțeles. Este un discurs general. De obicei vorbesc doar din prisma mea. :-)
      Partea aia, ultimă, e de toată jalea. Cine ştie ce beţivan notoriu şi-a scos obiectul la înaintare. :p

      Delete
    2. Oricum un sambure de adevar exista si in afirmatiile tale.
      Cat despre partea aia :), trebuiau sa caute mai bine.
      Daca nici la capitolul ala nu stam bine suntem vai de capu' nostru :))

      Delete
    3. Un sâmbure? Cum adică? La ce te referi? Eu vorbesc doar d.p.meu d.v. Cum să-ţi explic... e tot adevărat. Pentru mine. :p. În afară de partea "aia". Aici, nu pot să vorbesc din prisma mea. :p Adică MĂ abţin!
      Totuşi, oare de ce ne discreditează lumea în aşa hal?! Ce om fi făcut?

      Delete
  2. La etc... pct 23 poate se mai descurca femeile, dar la restul nu/mi prea vine sa cred! :))
    Singura exeptie e pct.14 :(
    Iar la pct 12 ma bufneste rasul! :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Şi eu ce, puşca lu' Carici, sunt? Că le fac pe toate astea?! Oi fi vre-un marţian, ceva. Maschilistule! Prea mult Freud (stereotip) strică. :p Ps. În 12 ani de "conducere" nu am distrus DECÂT 5 maşini!!! Cum adică nu ştiu să conduc?! :p

      Delete
    2. Uite ca pe Freud nu am apucat inca sa-l citesc!
      Am auzit ca se ocupa cu ceva vise.
      Si de ce te-ai oprit la primele 5?
      Ti-au luat carnetul sau asigurarea nu a mai platit ? :P
      Maschilist???

      Delete
    3. Vise, visuri, filosofii, psihologie. După mine PSIHIATRIE dar... părerea mea nu contează. Nici una nici alta. Sunt o persoană realistă. Am şi eu nişte limite. :p 5 ajung... nu vreau să mă laud, înţelegi?! :)) Maschilist (din italiană), chauvinist... nu-mi vine deloc în română, fir-ar!!! Am un lapsus. @-)

      Delete
  3. pe naiba le faci tu pe toate. fara un barbat ai fi moarta. asa zic toate si apoi....

    ReplyDelete
  4. Nu cred eu ca femeile sunt capabile de toate astea. Povesti. Barbatii sunt la putere.

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. „Praf”? Ce-i ăla praf, vor întreba. Și-apoi vor zice nonșalant: „e treabă de muiere”. BUHU! :D

      Delete
  6. Stiti cum se spune:rau cu rau dar mai rau fara rau :) Au si barbatii rolul lor in viata noastra fie ca ne-o fac mai usoara, fie ca mai mult ne-o complica.:)Esti foarte tare ca poti sa faci toate lucrurile astea.Eu una nici nu as indrazni sa incerc...Noroc ca il am alaturi pe dragul meu sot :D (ca tot ziceai ca nu le ia nimeni apararea).Exista si barbati buni care merita aprecierile noastre.Ce te faci daca ai unul langa tine si tot tu trebuie sa faci toate aceste treburi? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, așa se zice pe la noi. Contrar a cum se zice în italiană. :D Bineînțeles că au. Sunt prima care zice asta. Mă bucur că s-a găsit cineva care să le ia apărarea. Chiar eram necăjită că nu s-a găsit nimeni până acum. Exact, draga mea, ce te faci? Și eu am cunoscut dintr-ăștia o groază. Nu știu cum reușesc. Parcă-s miere și trag la mine ca muștele. Și ce crezi că a făcut unul? Cu mine de față a sunat la tat-su să-l ajute să bată un cui. Și-apoi m-a acuzat că nu știu să cer ajutorul când am nevoie. Lucruri de pe altă planetă! Dar un lucru bun tot a făcut: nu m-a pus pe mine. Însă motivul nu a fost unul „pur”, doar că nu avea încredere. Există, există bărbați de toate națiile. Însă eu cunosc numai o specie. Cealaltă o știu din cărți/filme și din auzite. :D Glumesc, dar e adevărat. Merci.

      Delete
    2. Eu am avut ocazia sa am in preajma mea si un barbat bun de nimic(my dear father :)),saraca maica-mea nu stiu cum de le facea pe toate(cred ca e trasatura de familie). Acum,insa, am ocazia sa locuiesc cu unul care le face pe toate(pana si facturile le plateste).Iti spun sincer ca e atat de bine sa stii ca ai pe cine sa te bazezi...Iti vine sa nu mai faci nimic :))))

      Delete
    3. Da, cunosc specimenul, din nefericire. Până la urmă oamenii învaţă constrânşi de împrejurări. Şi nu-i un lucru rău.
      Eu încă nu ştiu cum e să te poţi baza pe cineva... . M-am bazat odată pe un tip şi el a sunat-o pe mama lui (să facă ce aveam nevoie). M-am simţit ca ultimul om. Nu mai vreau!!!
      Ups... există riscul ăla, sigur. Dar e greu de crezut. Ce ai învăţat odată să faci, poţi să mai înveţi şi a doua oară. :D

      Delete
  7. barbatul meu nu este asa,gospodar,ca barbatul lui Ana,dar face cumparaturile ,plateste facturile,eu nu prea am timp la dispozitie pentru asa ceva, .e bine totusi sa ai un barbat care mai face cate ceva pentru familie.recunosc

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mă, muierilor, e posibil ca eu să dau numai peste nişte scursuri ale societăţii? Se vede că-i caut cu lumânarea. Uite de ce-s încă singură! :D

      Delete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>