Plăceri inocente 2


Partea a doua. Seriale în pauză/terminate.
  1. Torchwood. Anglia. Sci fi... atât de absurd că-ţi vine să-ţi iei câmpii. (Seamănă izbitor cu Doctor Who pe care nu pot să-l suport! De ce? Habar nu am!.) Iubesc accentul lor. Şi a fost prima dată când am văzut un sărut pasional între doi bărbaţi. Mi-au dat lacrimile. Eram convinsă că trebuie să fie dezgustător. Toată lumea susţine asta. Ei bine NU e. Este absolut normal. Numai persoanele insensibile, cu inima neagră de ură şi răutate pot discredita aceste persoane. Preconcepţii/prejudecăţi. Nu rulează în acest moment deşi ar fi trebuit. Se vociferează că o să apară în ianuarie seria a IV(sau a V?). Ador personajul principal: Captain Jack Harkness- John Borrowman.
  2. Ringer – SUA-- hmm eu zic psihologic
  3. Eureka – Sci/supernatural/comedie
  4. Psyc- SUA. Investigaţii/psihologic, extrem de amuzant. Prima serie mi-a fost foarte greu să o urmăresc.. după aceea am devenit dependentă. Urmează seria a 6 parcă. În ianuarie.
  5. Warehouse 13 – Canada. Sci fi, fantasy, comedie. Urmează seria V
  6. Game of Thrones – SUA. Fantasy/Istoric, plin de intrigi, imoralitate, cruzime. Unul dintre cele mai captivante seriale ce am văzut în viaţa mea. Urmează să apară seria a III
  7. The Borgias – Coproducţie: director Irlandez, produs în Canada, filmat în Ungaria. Istoric. La fel ca mai sus: foarte captivant. Urmează seria a III. Cesare Borgia - François Arnaud m-a fascinat. Really hot.
  8. Alphas – SUA. Sci Fi/Supernatural. Seamănă cu Heroes.
  9. Grimm – SUA. Fantasy, crime, horror, supernatural
  10. The listener – Canada. Sci fi/Psihologic. Îmi place actorul de origine turcă Ennis Esmer.
  11. Suits – SUA Avocatură/comedie
  12. White collar – SUA Investigaţii/psihologic

Seriale terminate/anulate:
  1. Heroes– SUA . Sci Fi/supernatural
  2. Lie to me. SUA. Psihologic
  3. Battlestar Galactica – SUA . Sci Fi
  4. Caprica – SUA . Sci Fi
  5. Firefly_Serenity – SUA Sci fi
  6. Farscape – SUA . Sci Fi
  7. Babylon 5 - SUA Sci fi
  8. Stargate Atlantis– SUA . Sci Fi
  9. Taken - SUA . Sci Fi/mistery
  10. The 4400 – SUA . Sci Fi/mistery
  11. V– SUA . Sci Fi cu Morena Baccarin
  12. Tru Calling – SUA Sci Fi /Fantasy/Supernatural
  13. Dark Angel – SUA . Sci Fi/mistery/spernatural
  14. Alias – SUA . mistery cu Jennifer Garden
  15. The event – SUA . Sci Fi/mistery/supernatural
  16. The gates - SUA . Sci Fi/mistery/supernatural
  17. Shaun the Sheep – Anglia. Desene animat fantastic.   

Post a Comment

0 Comments

>