Farmece

Dacă tot „m-am luat” despre ce am văzut la Tv hai să-ţi zic părerea mea şi despre vrăji. Deşi proclam: "Părerea mea este că nu trebuie să ai nicio părere." (Timocles, în Thais de Anatole France), în acest caz nu mă pot abţine. Este prea de oaie!
Tot la părinţi fiind, am asistat în direct (pe un post naţional de televiziune) la o bătălie pe viaţă şi pe moarte între o „mamă şi fiică”. Se certau, se împroşcau cu noroi reciproc, se bârfeau, se acuzau, etc. etc. Apoi una i-a trimis flori celeilalte şi i-a zis că o iubeşte. M-am crucit. (Ştii despre cine vorbesc, ştie toată România).
M-am întrebat:
---„Mă, ori sunt nebune/psihopate, ori o fac pentru bani şi e doar un show pentru oamenii creduli!”. În ambele cazuri sunt de-a dreptul sinistre. Nu s-a descoperit încă care şi cum are dreptate. Niciuna nu a făcut testul poligraf ca să demonstreze la lume care minte şi care aberează; (citeşte ironie).
Pe mine... nici nu mă interesează. Pe fiică nu o cunosc ca actriţă, nu ştiu ce „poate”; pe mamă nici atât. Le cunosc (mod de exprimare greşit pentru că habar nu am cine sunt) de la Tv. Din fragmente de certuri vehemente, respingătoare şi penibile.
Ce mi-a rămas în minte (pentru eternitate) este acest fapt (petrecut între cele două femei cu acelaşi sânge, cică): fiica a zis ceva de genul. (Nu-mi amintesc cuvintele exacte, doar conceptul.)
--- „Când a stat la mine mi-a luat toate firele de păr din perie şi le-a dus în America la „vrăjitorul” ei personal, să-mi facă farmece. Mi-a curăţat peria de toate firele de păr ce a găsit....”
Mă... eu nu ştiu nimic despre vrăji, unele rude (rude prin alianţă sau de foarte departe) se ocupă de aşa ceva dar nu vreau să le-ntreb, totuşi... ce naiba; chiar a avut nevoie de ABSOLUT toate firele?! De ce?! Nu văd logica. Oare 2, 3-10 nu ar fi fost de ajuns?! Să zicem că unul se pierde, 2  se pierd, dar restul se pot „fermeca”, nu?! Zic eu.
Ce am gândit a fost:
--- „Fiica asta este o persoană tare neglijentă (ca să nu folosesc alt cuvânt ofensator), nu-şi curăţă peria niciodată iar mama i-a făcut o favoare. Nu a suportat să vadă peria aia plină de păr negru. Era dezgustătoare.”
Personal am văzut gestul ca unul de curăţenie şi nu de farmece malefice.
Evident, este doar părerea mea pentru că ambele mi se par nebune şi totul este posibil.
  

Post a Comment

1 Comments

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>