Loto - câştig?


Că uite, am câştigat un set de enciclopedii! Exact ce îmi doream. Oricum, hai să nu fiu nerecunoscătoare că mă bate Doamne Doamne.. In fond, ador cărţile! Sunt marea mea iubire. 

Vreau să-mi zică şi mie, dacă este vreunul printre cititorii mei, care nu visează să câştige la loto?
De când mă ştiu văd oameni care cumpără lozuri, completează în fiecare zi câte o hârtiuţă cu 1000 de numere care habar n-am ce e.
Unii joacă la ruletă, alţii îşi pierd casele la cazinouri. Unii ajung să-şi vândă nevasta, alţii până şi sufletul (diavolului).

Am cumpărat şi eu ceva lozuri în viaţa mea. Vreo 10 poate. Odată am câştigat 25 de lei. Am crezut că l-am prins pe Dumnezeu de-un picior.
Nu râde mă... era acum 30 de ani. De aia îmi plac lozurile alea de 2 lei. :)

În Italia, mi-a cumpărat frate-meu un loz, de ăla care se răzuieşte, şi-am câştigat 15 euro. M-am dus la vânzător să-l încasez şi mi-a dat 90 de euro. Mă uit la el şi-i zic:
---„Cred că aţi greşit, am câştigat doar 15 euro.”
--- Nu, domnişoară, ai câştigat 90. Aşa scrie aici.”
--- Bine, mulţumesc!!!

Curios este că fratele meu nu a câştigat niciodată nimic.

Anul trecut am câştigat 2 lei. Am zis să-mi iau altul că... na, ce fac cu 2 lei? Şi iar am câştigat 2 lei. Şi-am luat altul şi tot aşa de vreo 8 ori. Mă plictisisem cumplit şi-mi venea să-i arunc pe ăia doi lei care m-au făcut să pierd 30 de minute din viaţa mea. Ultimul loz a fost necâştigător şi-am răsuflat uşurată.
Gata, nu mai joc. Ce rost are? Nu e destinul să câştig.”
Anul trecut, de ziua mea, mi-am zis: „hai, mă, să iau un loz că... cine ştie, poate Dumnezeu se gândeşte la mine astăzi.. doar e ziua mea.” Cer un loz şi vânzătoare zice că n-are.
Okay, poate s-au terminat. Dar e curios acest lucru. Cum să n-aibă lozuri?
Mă duc la altul, şi aici la fel:
--- Nu avem. 
Ei, Doamne, dar cum e posibil?!”
--- Păi nu se mai fac de ceva timp.
Aha... da, da. Se vede că Domnul s-a gândit la mine. Cum să nu, dacă pierdeam ăia faimoşi 2 lei?!

Oricum.. într-o zi am să câştig. Sunt sigură. Asta când or mai aduce, din nou, lozuri.

Şi dacă câştig îmi fac casă la ţară. Cu mâinile mele. Chiar din lut, numai să fie la ţară.. şi a mea.
Poate dacă aş juca aş câştiga. Ştii bancul acela, nu?!
Ia să-l amintesc: Era un tip, în genunchi, care se ruga de zor: "Doamne, te rog, fă-mă să câştig la loto". Dar Domnul de colo:
---„Dar cumpără şi tu, MĂCAR, un bilet!!!".
Aşa şi eu. Vreau să câştig fără să joc. Da, da. 

Deocamdată visez cu ochi deschişi.. dar şi când o să câştig... Or să crape duşmanii de ciudă (detest chestia asta cu dușmanii. De ce vor oamenii să facă rău altuia? Mi-e greu de conceput):

Post a Comment

6 Comments

  1. n-ai gusturi rele la laptop :P si eu detin un frumos toshiba satellite :X .
    Spor la castigat o suma consistenta de bani , dar tine cont numarul mare de nepoti :))) :P joke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulţumesc. :-d Nu uit eu de voi... :) Ah.. ai un toshiba! Eu am un pc care e pe ducă şi tare mi-e teamă că rpmân fără. Alea.. le visez dar nu mi-as permite niciodată aşa ceva. Să visez E GRATIS. :p

      Delete
  2. cum ai câstigat enciclopediile?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah.. am să scriu un articol într-o zi. Oricum, am cumpărat nişte produse de le Dr. Oetcker şi am participat cu bonul fiscal. Înainte de Crăciun. Am rămas trăsnită când mi-a apărut pe ecran "felicitări, ai câştigat". @-) Am zis că-i o glumă şi nici n-am dat importanţă. Apoi m-au sunat ei. În orice caz, eu speram să câştig "maşina moşului"! :-d

      Delete
  3. am castigat acum 6 ani sau 7 ani cred... zice mama hai alex pune si tu o varianta... nu pun mama ca nu stiu si sigur nu castig a pus o varianta mama una fratele si eu ultima si am pus... ba cu un numar mai mare sau mai mic fata de ei cand se uita mama duminica vine si zice mama ai castigat 4 numere la loto? a da? pe atunci am luat cred ca 6 milioane in mana si daca in loc de 42 sau 43 nu mai stiu exact... castigam 250 de milioane:d dar :)) pauza m-am lasat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eheheheh. Ce chestie, știi că se întâmplă chestii dintr-astea și-ți vine să-ți dai în cap!!! Mai bine, nu joci. Dar dacă nu riști, nu câștigi. Nici așa, nici așa. O balanță ar fi super!

      Delete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>