Urzica, mătreaţa, firele albe

Cum am mai zis în multe articole, eu folosesc infuzie de muşeţel pentru a da luciu părului şi al decolora. Mi-ar fi plăcut să fiu blondă, ca spicele de grâu.
Astăzi voi scrie despre părul castaniu/negru. Problematic, adică cu mătreaţă/gras la rădăcină, cu fire albe, lipsit de strălucire/sănătate, vitalitate, fraged.
Urzica este o plantă ce se găseşte la toate colţurile, dar nu recomand să o culegi din oraş sau de unde trec multe maşini pentru că nu sunt foarte sănătoase. Evident, din cauza smogului/poluării.
Eu însămi am folosit infuzia, de copil, când nu ştiam că închide părul (la culoare). Am observat pe propria „piele”, nu vorbesc/scriu din auzite.

Aşadar, dacă ai părul închis la culoare şi una (sau mai multe) dintre problemele enumerate mai sus, îţi sugerez să culegi două mâini de urzici (cam 100 g; cu tot cu tulpină), le speli foarte bine. Pui apă la fiert şi laşi să fiarbă (apa, fără urzici) vreo 8-10 minute. După care o torni peste urzicile aflate într-un vas de sticlă/porţelan curat. Ca să poţi folosi şi urzicile în sine, nu numai apa/infuzia. Laşi vreo 10 minute acoperit cu un prosop curat, după care scurgi apa şi te speli cu ea pe cap. Ar fi bine să laşi şi pentru clătit.
Repetă operaţia de 2-3 ori pe săptămână, pentru o perioadă cât mai lungă de timp. 2-3 săptămâni, de 2 ori pe ani şi-ţi garantez că vei vedea rezultate optime. Unii oameni se aşteaptă ca o plantă să rezolve o problemă de la prima folosinţă. Unele o fac dar sunt foarte rare cazurile. În general, orice plantă trebuie folosită o perioadă mai lungă de timp. Pentru rezultate de durată. Urzica acoperă firele albe, e adevărat, dar folosită foarte des. Mai tot timpul, adică.

Folosește un sampon antimătreață. Se găsesc în supermarketuri, plafaruri. 
Îţi sugerez să foloseşţi şi un balsam, dacă ai părul uscat la vârfuri.  Uite şi un alt articol în care scriu despre păr. Citeşte-le pe toate aflate sub meniul frumuseţe. Dacă vrei. 

Îţi doresc un păr luminos, ca soarele de primăvară.

Dacă ţi-a plăcut şi ţi-am dat o idee, un like la pagina Facebook sau orice altă iniţiativă este apreciată. Mulţumesc.

Post a Comment

2 Comments

  1. inca nu am fire albe... Paul are mult par alb:D si i-am zis eu daca ii mai ies sa se vopseasca ciocolatiu:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. :))))))))))))) Ce tare eşti. Eu l-aş vopsi în roşcat (culoarea morcovului).

      Delete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>