Branduri chic-reduceri

În general, TOATE magazinele fac reduceri sistematic. Multe au o secțiune specială numită „SALE, Lichidări de stoc, Outlet, Solduri, etc.”
Sunt acele perioade înaintea sărbătorilor care-i face pe comercianți să se întreacă în oferte extrem de interesante. Prețurile scad vertiginos, se reduc cu până la 90%.

Astăzi îți aduc în vedere doar unele magazine pe care le vizitez din când în când.

Fashion.up - este unul dintre magazinele mele preferateÎmbrăcăminte, încălțăminte, bijuterii, cosmetice și alte accesorii (pentru femei, bărbați, copii) la preturi super!!! Calvin Klein, Dolce & Gabbana, GUESS, Miss Sixty, Killah, etc. Totul original 100%, trimis direct din străinătate. De aceea am aşteptat 10 zile pentru o pereche de sandale, dar nu am regretat. Cea mai mare afacere din viaţă. Superbe, ieftine (reduse cu 87%) şi de o calitate excepțională.

Ready to wear.ro - Îmbrăcăminte, încălțăminte, bijuterii, cosmetice și alte accesorii (pentru femei, bărbați, copii) la preturi rezonabile. Calvin Klein, Dolce & Gabbana, ENERGIE, DIESEL, GUESS, Miss Sixty, Killah, etc. De asemenea au câteva firme în exclusivitate în România doar pe siteul lor.

Boutique Mall... Haine, încălțăminte de marcă (printre care și Reebook). WOW, prețuri rezonabile, reduceri/oferte/promoții sistematic. MERITĂ!!!

Atenţie la orice detaliu pe site-ul de unde faci cumpărături. Nu-ţi este clar ceva, trimiţi un mesaj ÎNAINTE de a plasa comanda.

Post a Comment

4 Comments

  1. Data trecuta am vb despre cum se fac, cumparaturile online pe la noi. Imi place prezentarea facuta de tine si sincer si eu am mai vizitat aceste site-uri de haine online insa nu stiu parca tot mai bine este sa te duci tu la shopping si sa probezi toate cele, cred ca asta este si mentalitatea unora dintre noi. Nu? Apreciez munca ta, ca intotdeauna pentru scrierea acestor minunate articole, insa din pacate pe la noi, nu prea 'prind'.
    P.S Scuze ca nu am mai dat cu subsemnatul prin rubrica ta de comentarii. Ti-am trimis si motivul stii tu.Hehe. :)
    Cu sinceritate,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm... eu încerc să conving lumea că e Ok să faci cumpărături on line dacă înveţi cum se face. Mentalitatea oamenilor se schimbă. Nu impun nimănui gândurile mele, eu DOAR propun, argumetând clar. Eu însămi am fost şi mai sunt sceptică (în unele cazuri)... dar nu crezi că mai devreme sau mai târziu şi românii vor gândi ca americanii (de ex.)? Nu voi renunţa niciodată la scris articole de genul pentru că, aşa cum am mai zis, bloggingul nu e din lipsă de ocupaţie, pentru mine. Ps. Personal NU INTRU în magazinele "normale" (de 13 ani) dar stau ore pe magazine on line. E mult mai simplu, comod şi de foarte multe ori, mai convenabil. Pot citi opinii, recenzii şi pot alege dintr-o vastă gamă de produse. Pentru mine, acesta este viitorul comerţului.

      Delete
  2. Alexandra Enasoae6 February 2014 at 11:30

    te voi contacta pe tine cand vreau sa comanda ceva:D ca eu habar n-am:D

    ReplyDelete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>