A trecut un alt an...

Iată un alt an a trecut
Iar eu multe n-am făcut.
N-am devenit scobitoare (slabă),
Și nici mare scriitoare.

Dar pe cine să acuz,
Că iar am făcut abuz,
De gaze și de durere
C-am mâncat prea multe mere?

Bărbat, nu am căutat.
Zic, că mulți m-au întrebat.
Mi-s persoană solitară
Și pe veci celibatară.

Am iubit pe cineva...
Stai bre, nu te ambala, 
Că nu au ieșit scântei,
Și-a rămas și el holtei.

Nu c-ar fi fost vina lui,
De fapt, nu-i a nimănui,
Eram foarte diferiți,
Chiar dac-amândoi „săriți”.

Dar să-ntoarceam pagina,
Că sunt tristă-n pana mea!
Și iarăși de Anul nou
Sunt mai singură ca-un ou. (am vrut să scriu bou, dar mi-s muiere... :p )

Nu e bai că toate trec,
Chiar dacă iar nu petrec.
Toată viața am fost așa... ,
Dă-te, fă-n dragostea mea! (merit asta)

Totuși am fost invitată
La-o petrecere ciudată,
Dar nu vreau ca să mă duc,
Că mă simt singură cuc.

Și la anul ce-o veni
Jur că nu voi mai iubi!
M-oi concentra pe-un servici
Și-oi adopta 8 pisici.

Tricoul îl poți achiziționa de pe Tshirt Factory.  Magazin on line unde poți găsi mii de idei de cadouri (amuzante, dar nu numai) pentru ORICINE/orice ocazie/buzunar/gust.


**
Daca ai apreciat, te rog da un like, share, lasa un comment (engleza-i la putere - romgleza. :P) sau alatura-te la fomidabila pagina de Facebook. O gasesti tu pe undeva pe aici. Se plimba aiurea. Nu stiu ce-i cu ea.
Dar mai ales nu uita sa ma urmaresti sau sa-mi citesti cartile pe Amazon.

Multumesc, om cu suflet! Pe data viitoare.

PS - Cand cauti ceva pe blogul meu in bara de cautare trebuie sa scrii o combinatie de cuvinte cu si fara diacritice. Ex. Cum sa uiti pe cineva Cum să uiți pe cineva, Imi  Îmi, Curatat Curățat, etc.
Asta pentru ca, din nefericire, sablonul meu are o setare aiurea si nu stiu cum sa o schimb. 

Pentru mai multe sclipiri de geniu vizitează meniul (bară sus) UMOR/Poietism

Post a Comment

10 Comments

  1. esti un talent!!!!! Ma faci sa zambesc. Iti doresc sa-ti fie bine. Sa reusesti sa obtii ceea ce iti doresti. Avem un prieten in comun si vorbeste des despre tine. Cred ca-i indragostit pana peste cap... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Scuze pt răspunsul întârziat. Mă bucur că te fac să zâmbești. Exact ăsta-i scopul meu.
      Cine, cine este îndrăgostit? M-am înroșit. :p

      Delete
  2. Cum adica esti o persoana solitara? Celibatara tu?! Nu-mi vine sa cred. Ce ti s-a intamplat asa de rau de ai decis asa? Ca sigur este o decizie, o fata ca tine trebuie sa fi avut/aiba o groaza de pretendenti. Uite unul sunt eu... Ce zici?! Ion de la Bucuresti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt și una și alta. Ehehe... s-au întâmplat multe, exact ca la alte miliarde de oameni. Cred că este extrem de ușor să ai pretendenți. Cum? Și tu? Mă simt măgulită. Vă bateți cu morile de vânt. Dar... niciodată să nu spui niciodată. :p

      Delete
  3. Pot fi si eu unul dintre pisicii aia norocosi!????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Care pisici? Ah, da. Nu, mi=e frică de pisicii străini... dacă au purici? Sunt prea sensibilă. Glumesc, evident. Merci

      Delete
  4. dar ce subtirica esti. de ce vrei sa devii mai slaba? ai forme foarte frumoase. multi adimiratori. ii bat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vai... o să mi se urce la cap. Anul ăsta a început grozav pentru mine. Cred că o să mă mărit... :d
      Nu bate pe nimeni, mă descurc. Merci.

      Delete
  5. Alexandra Enasoae5 February 2014 at 18:06

    Arati chiar foarte bine! pustoaica de 16 17 ani! :D

    ReplyDelete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>