Cadouri haioase

Astăzi am pierdut ore FOARTE bune căutând idei de cadouri... pentru tine (şi pentru mine, bineînţeles).
Am obosit mai ceva ca atunci când prăşeam 15 ore pe zi. Eram intenționată să merg devreme la culcare...
--- „La 21.30 odată cu găinile???! 
Da, sunt frântă... dar când să ies (de pe net) o imagine haioasă rău mi-a atras atenţia. Click şi intru.. hopa. Ce avem noi aici?! Cum de nu mi-am amintit de ideea asta?!! Ar fi trebuit să fie prima pe listă.
În Italia cumpăram des tricouri dintr-astea. Aveau un efect incredibil. N-ai cum să nu te tăvăleşti pe jos când citeşti pe un tricou ceva de genul: „Am făcut 18 abia aştept să fac 69”.
Sincer.. iniţial nu am înţeles chestia cu 69... „mă ce naiba.. cum să vrei să faci 69”, m-am gândit. „E absurd şi nu e fun deloc. Apoi AAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... hah ha hi hi. Măi să fie. Greu îmi merge creierul. :D

Deseori văd pe Facebook fotografii cu nişte imagini foarte haioase. (meme se numesc, nu ştiu exact).  Toată lumea le împarte cu prietenii. Sunt adorabile! Am găsit aceste „feţe caraghioase” şi aici.


Cum să nu cumperi așa ceva??? Dacă au așa succes virtual, de ce nu ar avea și-n realitate?
Optimă idee de cadou pentru un majorat, de exemplu.

Un tricou dintr-ăsta te scapă de toată febra cumpărăturilor. Pe cuvânt. Este IDEAL şi se potriveste într-atâtea milioane de ocazii!
Pentru un sărbătorit orişicare, cadou de onomastică, coleg, pentru iubită, iubit, mamă, tată... şef... dacă sunteţi foarte apropiaţi. Nu risca dacă nu. :), ingineri, doctori, preoți.

Am citit cu atenţie toate detaliile de pe site. Am căutat informaţii, comentarii şi mărturii. Toţi zic că aceste tricouri sunt de o calitate foarte bună şi imprimeurile durează ani de zile. Important, nu?

Eu am făcut o grămadă de cadouri de genul.. şi toate au avut mare succes. Aşa că dacă nu ai cumpărat încă cadouri destule asta este o idee genială. Toţi purtăm tricouri!
Apoi am descoperit că au făcut un tricou şi pentru filmul „Machette”! Interesant. Adică cum să zic... are importanţă.



Auzi cică...„ blink if you want me"... uite, de-a dracului nu blink, na, să văd ce se întâmplă! :D

**
Daca ai apreciat, te rog da un like, share, lasa un comment (engleza-i la putere - romgleza. :P) sau alatura-te la fomidabila pagina de Facebook. O gasesti tu pe undeva pe aici. Se plimba aiurea. Nu stiu ce-i cu ea.
Dar mai ales nu uita sa ma urmaresti sau sa-mi citesti cartile pe Amazon.

Post a Comment

0 Comments

>