Numerele preferențiale – Erecție?!

Și amu, frate, dacă este vreun cititor de-al meu care are un astfel de număr... îl pierd!!!
Asta e. Riscul „meseriei”. 
Dar îmi stă pe suflet de foarte mult timp. Adică de vreo 3 ani, când mi-am luat eu mașină în Ro (amu n-o mai am). 
Băi, habar nu aveam ce-s alea numere „preferențiale”. Căutând pe net, atunci erau la modă numerele cu spațiu între litere, descopăr că se puteau avea astfel de numere contra cost, evident.
Măi să fie... fiecare cu chestiile lui...
Dar n-am înțeles încă de ce un om ar dori să-și scrie numele pe mașină.
M-am chinuit ani de zile să găsesc o explicație plauzibilă. Am și întrebat câțiva oameni care își etalează cu mândrie numele, dar nu m-au putut lămuri.
Și eu sunt curioasă de mor!!! Nu pot să dorm noaptea, pe bune.

Am mers la București să întâlnesc un prieten străin și-am vrut să-i arăt ciudățenia asta de obicei ce au unii români. Mă uit la 10 mașini cu număr de București... băi, NICIUNA nu avea număr preferențial.
Și-atunci mi-am zis că moldovenii sunt mai cu moț.
Că, na, lumea n-are de unde să știe cum îl cheamă pe cutare sau cutare, și-atunci hai să-și pună numele la vedere, să nu moară lumea proastă.

Am locuit 10 ani în Italia și singurele numere preferențiale ce am văzut erau alea de la Crucea roșie, Poliție, Ambulanță și alte asociații de importanță națională.
Și-atunci am vrut să aflu dacă le este permis sau nu să-și aleagă numărul. Surpriză - surpriză!!!
Au voie! Tot contra cost, normal.
Și-am întrebat de ce nu-și aleg astfel de numere, ca românii.
--- „Păi ce, eu muncesc ca să știe alții numele meu? Cu ce mă-ncălzește, ce câștig?”
No comment.

Într-o zi, coborând din mașină, mă oprește un tip și-mi spune că am nume frumos.
Mă uit la el pieziș
--- Ne cunoaștem? De unde-mi știi numele?!
--- Păi de pe numere; te numești Ecaterina, nu?
Ptiu, stuchite-ar câinii!!! De unde și până unde „Ecaterina” când numărul ce aveam era ceva cu ERC?!
Băi, ce fel de limbă vorbești tu? Germană???
Mai degrabă ERECȚIE, a zis nepotul meu. Dar nu Ercaterina! WTF???!
Tu știi că atunci când mi-am luat numerele la ghici, am zis că iau orice număr nimeresc, indiferent de ce și cum?!
Mi-a fost teamă c-am să primesc SUG, CUR, ASS, și mai erau câteva (mi-e rușine să le scriu), dar am jurat că-l iau pe ORICARE, dar nu dau 1 leu în plus statului român (să-și cumpere avioane)!

Așadar, TE ROG, te implor, dacă ai o explicație logică la de ce românii țin cu tot dinadinsul să-și impună numele întregii lumi, te rog să mi-o spui și mie.
Să nu mor proastă... de tot. :D

Și-acum mă taie, dacă vrei,
Și-aruncă-mă la câini!El Zorab – Coșbuc. Pentru cine nu știe. Sunt sigură că nu e cazul.  :p

Ps. Covoarele din imagine nu-mi aparțin. Eu spălam codițe, cu totul și cu totul altă lume... :D

Post a Comment

11 Comments

  1. Eu am pus număr preferențial tocmai pentru a fi sigur că nu nimeresc Pul, Cur, Mui și altele. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uite o explicație logică. Mulțumesc frumos. :)

      Delete
  2. Pentru ca romanul se crede buricu pamantului, miezul din fanta si..sa fim seriosi cand esti asa mare smecher natural lumea trebuie sa te cunoasca sa stie cine esti de ce gaura aparti, pentru ca romanul nu e decat gaura de la covrig.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)))))) Miezul din Fanta... asta n-am mai auzit! :))))))))))))) Mulțam fain. Numai găuri pe aici. GĂURI!!!

      Delete
  3. Simplu! Numele prostilor....mai departe cred ca stiti :P

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Să dea naiba, la stea nu m-am gândit!!! :))))))))))) Dar xxx, în engleză înseamnă de fapt PUPICI (3 pupici în acest caz). Ce-nseamnă xxl?!

      Delete
  5. codreanu petronela12 February 2014 at 14:48

    cand pe om capul nu-l doare,isi pune nr preferentiale

    ReplyDelete
  6. Din snobism. Asocierile de litere " Pul, Cur, Mui" sunt scoase din computer automat, asa ca asta n-ar trebui sa fie o grija, ramanem deci cu snobismul. :-)

    ReplyDelete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>