Interzis minorilor

Cum să te faci frumoasă/frumos pentru partener şi ce să îmbraci în viaţa de zi cu zi mai ales acum, de sărbători.
Tipsuri picante pentru cei care locuiesc împreună cu un bărbat (sau femeie). Adică sunt parteneri şi de viaţă şi de apartament/casă/mansardă/colibă etc. 

Mulţi din cei ce vor citi acest articol se vor simţi puţin răniţi în amorul propriu. Mă vor considera o încrezută sau mai ştiu eu cum. Sincer... nu asta este ideea pe care vreau să o las, dar înţeleg.

--- Nu prea am dreptul să dau indicaţii/sugestii ţinând cont că nu sunt măritată?! N/am dreptul să dau sfaturi, poate, dar idei și sugestii, da. Am multe prietene care au căsnicii superbe şi-mi dau multe detalii picante. 
  1. Epilează-te primăvara, vara, toamna şi iarna. Practic în toate anotimpurile, orice ai îmbrăca. Pe picioare, sub braţ şi pe unde mai vrei tu sau EL/EA. Uită-te la mine. Nu am un partener de... hmmm. Nu zic că mi-e ruşine! dar mă depilez în fiecare săptămână iarna. Restul anotimpurilor chiar de 2-3 ori pe săptămână. Sau de câte ori este nevoie.

  2. Dacă te-ai măritat sau ai un partener fix de mult timp... nu începe să porţi chiloţi tetra sau gogoşari! În afara faptului că sunt... cum să zic.. hmm... puţin plăcut estetic.. inhibă şi dorinţele. E probat scientific. Dacă ai însă un partener ca Hugh Grant în filmul ăla cu blonda aia super frumoasă, atunci e perfect!!!

  3. Piaptănă-te şi când stai în casă. Aranjează-te. Nu purta rochii/haine rupte sau vai de capul lor. Mai bine fă-le cârpe, oricum ai nevoie, NU?!

  4. Nu renunţa la body-urile cu care îl dădeai gata când te curta!

  5. Prepară-i mâncărurile cu mult ardei iute (învaţă-l/o să-i placă)

  6. Mâncaţi des ciocolată cu ardei iute împreună. (vai... ce poftă mi-a venit!) 
  7. Când ieşi pe stradă machiază-te măcar un pic. Am cunoscut un bărbat care mi-a zis că o femeie machiată (puţin) este o femeie care SE RESPECTĂ pe ea şi este şi semn de respect pentru ceilalţi. Curios dar mi-a plăcut „ideea” lui. Rimel şi ruj.

  8. Foloseşte un parfum delicat. Dă-te O SINGURĂ dată cu el. Nu de 10 ori. Tu crezi că dacă te dai de mai multe ori lumea o să te admire şi o să te întrebe de unde l-ai luat şi ce e marcă e?! Este exact OPUSUL. În afara faptului că este înecăcios este şi de prost gust şi lipsă de respect pentru ceilalţi. Ştii de câte ori m-am simţit rău când a trecut pe lângă mine o persoană care s-a spălat în parfum? De multe ori. În biserică era să leşin de câteva ori. Am ieşit afară în vijelie pentru că nu mai puteam să respir. Există lume alergică la parfum. Eu sunt alergică la parfumurile DULCI (în afară de unul... care-mi lipseşte enorm). Chiar dacă ţi se pare că nu simte, o singură dată e deajuns. Crede-mă. Tu te-ai obişnuit cu mirosul dar ceilalţi din jurul tău îl simt. Vei întoarce, fără îndoială, capetele dacă ştii cum să foloseşti un parfum. Plus că sticla se va termina în timp mai lung. Nu te zgârci la preţ. Un parfum bun face mai mult decât o faţă frumoasă! Este o CARTE DE VIZITĂ! Marca nu este FOARTE importantă... doar mireasma. Sunt expertă în materie. Ai grijă că parfumurile au şi ele anotimpuri. Iarna poţi folosi unul dulceag dar vara optează pentru acele cu miros delicat, de lămâii/citrice proaspăt culese. Succesul va fi asigurat.

  9. Deodorantul (antiperspirant). Alege unul FĂRĂ miros dacă deja foloseşti un parfum/apă de corp/esenţă! Dacă te dai sub braţ cu un deodorant care are miros puternic şi pe gât cu un parfum care şi ăla are miros puternic... hmm cum să zic, laşi o impresie TARE proastă despre tine. Deodorantul NU elimină mirosurile, doar le maschează şi, deseori, le ÎNTENSIFICĂ. Înainte de a te da cu deodorant pierde măcar 20 de secunde să te speli sub braţ. Şterge-te, MINIM. Te asigur că te vei simţi mult mai curat şi-n largul tău. În cazul în care vrei un deodorant parfumat atunci VA TREBUI să renunţi la parfum. Nu există să le foloseşti pe amândouă odată. Se bat cap în cap mirosurile! Dezgustător.

  10. Tocurile.  În casă, în pat, sau pe stradă au acelaşi impact asupra bărbaţilor. Îi lasă muţi de uimire şi DORINŢĂ. Nu subevalua această putere. Rar este un om să nu iubească aşa ceva. Este instinctiv.

  11. Port jartier. Fetelor... acesta este CEL MAI de succes şiretlic pe care o femeie îl poate născoci. Puterea de seducţie depăşeşte cu mult orice altă fantezie feminină (sau bărbătească). Probează, dacă nu mă crezi! Culoarea... depinde de plăcerile partenerului. Întreabă, ispiteşte. Încearcă, acum de sărbători. De multe ori bărbatul nu are curaj să zică, dar tu fii subtilă... Surpriza va fi de proporţii uriaşe. :)

  12. O "guriţă" de ceva bun aprinde dorinţele... Un lichior de ciocolată/mentă/anason pentru femei. (vezi reţetele aici. Click pe nume. Lichioruri.), whisky brandy votcă sau, de ce nu, pălincă pt. Bărbaţi. NU exageraţi că pe urmă adormiţi şi n-aţi făcut nimic.

  13. Nu uitaţi de prezervative cu gust de fructe.... sau chiar de lenjerie comestibilă. Nu ai auzit niciodată? Hmm. Va trebui să-ţi caut un site să vezi despre ce vorbesc.

  14. Jucaţi-vă... TOT timpul. Tachinaţi-vă, sărutaţi-vă, strângeţi-vă în braţe. Fără motiv. Va ţine vie flacăra pasiunii.
Uşor pentru mine să vorbesc, nu? Nu sunt "cuplată" şi nu mă scoate nimeni din sărite, îmi permit să visez. 
Mult noroc în arta cuceritului FEMEILOR din toată lumea. Şi, DE CE NU, bărbaţilor!

Post a Comment

1 Comments

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>