Timpuri şi provocări

De ce vreau să vorbesc despre asta? Pentru că zilele trecute m-am uitat pe profilul unei fete care a tagg-at într-o poză de a ei un „prieten” de-al meu. Nu înţelesesem deloc de ce a făcut asta... era o poză a ei, singură, şi „prietenul” meu are cu cel puţin 20 de ani mai mult ca ea. Nu sunt rude, sunt „prieteni pe Face”. Din poze am dedus că nu poate să aibă mai mult de 12-13 ani, chiar mai puţin. Nu este o „frumuseţe” (îmi pare rău pentru ea) şi poza în cauză era făcută de ea, cu telefonul, în faţa oglinzii. Cu pieptul înainte, totul mulat pe corp. O poză de foarte prost gust, vulgară şi provocatoare. În căutare de admiraţie, probabil. A primit câteva comentarii de tipul: „ce bună eşti, etc.” La 12 ani... Înspăimântător de-a dreptul.

De ce fac fetele chestii dintr-astea? Chiar nu se gândesc că toate suntem la fel, toate avem şi aia şi aia... aia şi aia...?! Băieţi sunt mulţi, de ce să-i provoci aşa? Ştii tu ce vor de la tine?! Cred că da, şi poate-ţi place. Poate un compliment ca ăla de mai sus ţi-a ridicat moralul şi ţi-a redat încrederea în tine.
Te-ai pus în vitrină ca un obiect... la detrimentul celor care stau la pândă.
Mă îngrozesc, pur şi simplu, de ignoranţa unor oameni. Sunt doar nişte copii, dar... nu ştiu ce să zic.
Mă vei acuza că am uitat că „am fost şi eu de vârsta ei... şi am uitat; suntem generaţii diferite.” Nu, nu e asta, suntem mentalităţi diferite, caractere, personalităţi. Am fost de vârsta ei şi n-am uitat deloc, dar la 14 ani aveam în gând doar şcoală. La 16 ani am avut primul gagiu, e drept. Dar ieşeam doar la discotecă şi mă-ntorceam acasă. Erau alte timpuri, şi asta-i drept, dar nu-i vorba de timpuri; am mai zis. Mă îmbrăcam provocant? boh, poate. Mai mult în alb, ca să se vadă fluorescent în lumini colorate. Dar nu vedeam pe nimeni în dicotecă, nu mă interesa părerea nimănui. Mă-mbrăcam pentru mine. Ştiu că mulţi susţin asta... Nu mi-au lipsit niciodată curtenitorii. 
Şi-n ziua de azi fac la fel. Îmi place să mă „gătesc”... dar cum vreau eu, EXCLUSIV pentru mine. Dacă place bine, dacă nu = LA FEL. Mie să-mi placă.

Fetelor... gândiţi-vă de două ori când vă expuneţi aşa. E periculos, şi aveţi o viaţă-nainte. Pedofilii, obsedaţii sexual sunt chiar după colţ. Publici poze de genul şi ei cred că asta cauţi. În mintea lor bolnavă eşti tu care cere, nu el care IA!
Nu încercaţi cu disperare să atrageţi atenţia în acest mod. Este penibil şi extrem de periculos. Offffffff, ce-a ajuns lumea. Dacă voi nu vă respectaţi, cum să o facă alţii? Există o linie foarte subţire între a fi senzuală şi prostul gust. Ce naiba, ai nevoie de o facultate să înţelegi asta?

Internetul e o invenţie incredibilă dar... pentru oamenii care caută informaţii, nu pentru expuneri de părţi ale corpului... ca şi cum ai fi un obiect. Nici nu-mi imaginez ce simt părinţii când văd pe fata lor cum se pozează în ipostaze ispititoare la 12 ani. Un infern.


Post a Comment

1 Comments

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>