Mergi duminică la vot?

 Sunt sigură că mulţi dintre noi nici nu se gândesc măcar. „Nu ştiu, nu mă pricep la politică, nu-mi pasă”. Ca mine. Aşa zic şi eu: „sunt toţi hoţi, nu ştiu pe care să aleg”.

E adevărat dar... dacă tu nu mergi, ăla nu merge, ălalalt nici atât.... cine votează?!

În trecut s-au făcut războaie, revoluţii şi oameni au murit ca toate persoanele să aibă drept de vot. Femei, oameni de culoare, săraci... toţi. Şi noi nu suntem în stare să pierdem 1 oră (circa) să ne exprimăm dreptul la vot cu atâta vărsare de sânge câştigat.
„Nouă ce ne pasă? Nu i-am pus eu să se lupte. Nu mă interesează!”... dar nu ar trebui să fie aşa.

Am sunat-o pe mama şi am întrebat-o, cu sarcasm, dacă merge la vot.
Mama are 77 de ani şi nu iese mult din casă în ultimii ani. Acum, că e frig, mai deloc. Şi totuşi mi-a zic cu mândrie că va merge la vot. „E dreptul meu şi vreau ca, copii mei să aibă un viitor mai bun”.
Ce poţi să răspunzi la o asemenea afirmaţie?! Am simţit instinctiv o ruşine profundă şi ochii mi s-au umplut de lacrimi... „Uite mă... mama vrea să meargă la vot deşi nu poate iar eu că pot nici nu mă gândesc. Ruşine să-mi fie.”
Aşa că am decis: „Duminică decembrie 2012 mă voi îmbrăca şi voi merge să îmi exprim dreptul (şi DATORIA) de vot. Pentru mama.  

Post a Comment

0 Comments

>