Saturday, 23 March 2013

Eşti simpatică

Articol mai mult pentru bărbaţi.

Multă lume foloseşte „simpatic” pe post de „drăguţ/frumos”. Nu prea sunt sinonime.
Un om frumos poate fi simpatic sau nu. Un om simpatic poate să nu fie frumos.

Simpatic este legat de caracter/personalitate/comportament. Frumos ţine de aspectul fizic.
În viziunea mea, când cineva spune: „eşti simpatic” este „ un fel de diplomaţie” pentru că omul nu arată foarte bine d.p.d.v. estetic. Mi se pare reductiv (acest compliment) adresat unei persoane frumoase. Evident, frumuseţea este relativă şi subiectivă. Totuşi... .
Per total, nu-mi place expresia asta. Ori eşti frumos ori eşti simpatic. Ori amândouă.
Aş dori să ştiu exact ce vrei spui... că nu citesc în stele.

Am mai observat şi că unei persoane faimoase (femeie) nu i se spune niciodată că-i simpatică ci frumoasă. De ce?!
Bărbaţi, decideţi-vă odată! Vreţi o persoană faimoasă, de neatins dar frumoasă ori o persoană comună la fel de frumoasă?! Ce este aşa greu de înţeles?
O persoană de la Tv ştii câte ore pierde la machiaj? Este datoria ei să arate bine. Meseria ei, dacă nu arată bine - nu lucrează!
Nu fi superficial şi nu mai fi zgârcit cu (?) complimentele. Nu câştigi nimic. Aia de la televizor nu o să coboare pentru tine. Nici aia „mortală (cu sensul de comun mortal= uman)” nu se va uita la tine când o complimentezi cu „eşti simpatică” când, de fapt, arată bestial, ca aia de la Tv doar că nu-i acolo.
Părerea mea.  
O zi superbă, simpaticule! :p

Reacţii:

0 comentarii:

Post a Comment

Articolele sunt gânduri/reflecţii personale, NU lecţii de istorie/viaţă. Tratează-le ca atare. Expresiile ofensive, arogante, triviale NU vor mai apărea pe paginile mele. Te respect = MĂ respecţi!
PS 1 Ca să nu comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu public/răspund (câteva zile) este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.