Mă simt ca un VIP!!!

Cunoaştem toţi istorii celebre în care o persoană faimoasă a devenit ţinta a unor atacuri, hărţuiri, etc., nu?
Ei bine, uite aşa mă simt eu zilele astea. Nu am banii şi faima lor, dar am "fani" de genul. Ceea ce nu este nimic ieşit din comun în zilele noastre.
Singuri ne expunem publicului larg şi trebuie să ne aşteptăm la astfel de comportamente. :D
Totuşi, nu se justifică de ce tocmai eu să devin ţinta unor "iubitori" de genul. Nu sunt blogger faimos, nu fur cititorii/afacerile nimănui, nu defăimez dând nume, nu-mi bat joc de nimeni. Sunt doar ironică, mai ales în privinţa mea. Cititorii mei sunt de un alt nivel comparativ cu cei din jur.

În profilul meu scrie că sunt născută la ţară şi nu am urmat cursurile unei universităţi, asta a inspirat pe unii indivizi să mă insulte prin orice mijloc posibil. Că doar ei sunt născuţi la oraş şi au tot dreptul. :D
Dar eu nu ştiu doar să ţin sapa în mână... . Mă pricep şi la altele.
Faptul că am declarat că sunt o persoană sensibilă i-a făcut să creadă că sunt şi slabă şi clachez uşor.
Pffffffffffffff. Mare greşeală! Nu numai că nu cad la pământ, dar devin din ce în ce mai puternică. :D

Sunt sensibilă la frumos, la durerea altui, la inteligenţă, etc. etc. nu la atacuri, insulte şi ofense. Nici pe departe! Am trecut printr-o infinitate de experienţe în viaţă şi sunt o luptătoare neînfricată.

Să adresez un mesaj celui care zilele astea m-a luat MAXIM în vizor? Ce mesaj? Că nu-i frumos? Pfff. Ştiu că mă citeşte, a declarat-o singur. Îmi urmăreşte vlog-urile cu mare interes şi fervoare... aseară am publicat unul pe You tube şi nici nu a fost distribuit public că mi-a şi trimis un comentariu plin de afirmaţii inteligente. Nu conţinutul mesajului m-a uimit, ce promptitudinea! Ca şi cum ar fi stat la pândă
Asta mi-a dat clar de înţeles că tipul are mult timp liber şi pe deasupra o mare slăbiciune pentru mine. :D
Sincer, nu ştiu dacă asta face de meserie, se prea poate. Cum se poate să nu fiu singura lui ţintă. Încă nu ştiu. Dar se poate afla.
Nu cunosc individul personal, numele nu-mi zice nimic. Nu cred să fi venit vreodată în contact în vreun mod.
Nu am nici cea mai vagă idee de ce îi sunt atât de "urâtă". Şi nici nu mă interesează.
Nu EXISTĂ scuze la răutatea gratuită. Am spus-o şi ieri.

Pe paginile mele am dreptul să fac ce vor muşchii mei, şi NIMENI nu este obligat să mă 
citească, sau să urmărească. Eu nu merg în casa ta să te insult. Tu cum îţi permiţi? În ce lume trăim? 

Orbit de sentimente distructive nu a ţinut cont de faptul că poate fi interceptat extrem de uşor.
Ai datele on line? Nu poţi scăpa. Le-am cules, le-am salvat, am probe.
Oricât de multe account-uri fictive ai avea şi ţi-ai face, există modul de a afla cine, de unde, când, de ce.
--- Ştii asta, nu? Doar eşti web-developer la o firmă mare, trebuie să ştii.

Da, ştiu, ar trebui să ignor (bla, bla, bla) şi asta fac de obicei, însă când lipsa de respect depăşeşte orice limită, nu pot sta cu braţele în sân. În trecut am luptat şi am apărat multe persoane de la astfel de calomnii.
Există autorităţi, există legi, există probe şi nu permit NIMĂNUI să-şi bată joc de munca mea.

În viaţa mea nu am făcut asta nimănui.
Dar nici nu am întors şi celălalt obraz.
Nu voi tăcea şi nu-mi voi pleca capul, nu este felul meu. Merg să-mi limpezesc minţile şi să discut cu cei în măsură, să decidem ce şi cum putem face. Legal.
Că nu sunt singură pe terra, am prieteni, cunosc pe cine trebuie şi ştiu cum să-mi port de grijă. Altfel m-ar fi mâncat lupii până acum. Pffff. Sunt pusă pe treburi mari azi.
Îndemn şi recomand tuturor să nu aplece capul şi să nu ignore astfel de comportamente. Se numeşte HĂRŢUIRE după câteva incidente de genul, şi este pedepsibilă prin lege. 
Există autorităţi care se ocupă, atâ on line, cât şi fizic. Dacă nu se poate în România, apelaţi la un ajutor extern. Vă asigur că nu sunteţi singuri. Curaj să aveţi.
Nu vă lăsaţi călcaţi în picioare de fiinţe fără umanitate!

Cunosc oameni care s-au lăsat de blogging din cauza unor atacuri de genul. Alţii au intrat în depresie, ba unii s-au şi sinucis. Dacă asta se aşteaptă să vadă, acest individ de la mine, a greşit persoana.

Luptaţi pentru drepturile şi demnitatea voastră. Denunţaţi orice fapt calomnios şi nu renunţaţi doar pentru că se vor găsi unii să vă zică că nu sunt soluţii. Pentru că sunt!
Nimeni nu are dreptul să vină în casa voastră să vă insulte DEGEABA.

Post a Comment

4 Comments

  1. mai zilele trecute o sora mi-a spus ca este hartuita telefonicamente,insultata,batjocorita,..persoanele de acest tip au probleme serioase,..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, cunosc sentimentul. Este teribil. Din fericire toate faptele de acest gen pot fi pedepsite. Şi eu aş opta pentru cel puţin 10 ani în închisoare cu muncă silnică. Şi-n fiecare zi să vină cineva să-l insulte, să-i telefoneze când doarme, să-l tortureze psihologic cum a făcut el. Ca să priceapă exact despre ce anume poate face răutatea unui om.

      Delete
  2. Bravo pentru atitudinea ta curajoasa si demna!Astfel de oameni nu merita sa le dai atentie ci sa fie pusi la punct cat mai repede ! Apreciez blogul tau si iti multumesc pentru comentariile frumoase pe care le-am primit de la tine! Nu ma supar ca m-ai adaugat la blogroll ci dimpotriva ma bucura ca un om care scrie asa frumos si din suflet,care este sincer si inteligent s-a oprit si pe blogul meu inca mic ! Iti scriu aici pentru ca am vrut sa iti spun ca am primit comentariul tau la unul din articolele mele si m-a emotionat mult ! Cum inca nu le stiu pe toate in ale blogului , nu am stiut cum sa iti raspund sa vezi doar tu cuvintele mele !Scuze ! Iti multumesc de aprecieri si fii puternica ca pana acum , nu lasa oameni rai si ignoranti sa te necajeasca! Scrii frumos si ai un talent care merita sa se faca cunoscut ! Te salut cu drag ! Mihaela B.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Îţi mulţumesc, Mihaela. M-am oprit pe blogul tău pentru că am o slăbiciune pentru bun, frumos, curat, etc. Iar tu, articolele tale, întrunesc aceste rare calităţi. Da, nu o să mă las călcată în picioare de fiinţe care nu ştiu cum să trăiască fără să se ia de alţii, fiind singura "bucurie" din viaţa lor searbădă. Ar trebui să-mi fie milă de ei, pentru că ştiu că sunt "săraci", dar nu mi-e. Nu sunt Cristos. Acestora ar trebui să li se plătească cu acceaşi monedă. Iar dacă, să zicem că nu este răutatea ce îi împinge să fie meschini, atunci este vorba de o problemă neurologică gravă, nu fac diferenţa dintre bine şi rău, şi ar trebui să primească ajutor de specialitate. Închişi într-o structură pentru că sunt un pericol pentru univers. Mulţumesc încă o dată. Apreciez. Nu ştiu dacă să las comentariul tău. Mi-e teamă să nu te fac ţinta unor fiinţe fără judecată.

      Delete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>