Rechizite şcolare pt toti

Îmi amintesc când eram mică câtă bucurie simteam când trebuia „să-mi fac plinul de rechizite". În sat ajungeau la începutul lui septembrie. Era un singur magazin care le comercializa şi se vindeau cu porţia.
Se dădea sfoară-n sat şi toţi părintii lăsau orice alta îndeletnicire si se îngrămădeau la rândul interminabil. Copiii aveau nevoie de rechizite si nu e că puteai să cumperi din altă parte.
Iar eu intram în fibrilație, mereu mi-era teamă că nu o să-mi dea ce am nevoie, sau poate uita o radieră ceva.
Dar... vorbesc despre alte timpuri.... de mult apuse.
Din fericire, acum, poţi achiziționa câte rechizite vrei, de unde ai poftă. Alegeri ai cu duiumul. Acum sunt şi magazine on line... nici nu trebuie să te deplasezi din faţa calculatorului.
Nu, trebuie doar să dai click cu mouse-ul, să alegi cât şi ce îţi place, şi să plasezi comanda. Totul îţi va fi trimis acasă, la dresa la care vrei tu.
Comod, practic, la îndemâna oricui.
Ce n-aş fi dat să fi avut şi eu această oportunitate...
Uite câteva magazine on line care comercializează tot felul de rechizite. Evident, sunt librarii, de aceea poti cumpara orice ai nevoie. Au multe oferte, reduceri şi promoţii. Trebuie doar să alegi, sa comanzi si-ti ajung acasa.

  1. Libris - are de toate pentru toţi, preţuri promoţionale.
  2. Book city - de toate pentru toti. Ca mai sus.

Atentie la orice detaliu.
Urez tuturor celor care vor incepe un nou an școlar multă baftă.

PS. In cazul în care ţi-a plăcut ce ai citit (sau esti de acord sau ţi-am dat o idee) un like/share la pagina Facebook este echivalent cu Mulţumesc.

Post a Comment

2 Comments

  1. Nu stiu cat de buna este firma asta Lenovo, stiu doar ca este fata a IBM o companie chineză de IT, tu ai vreun produs de la ei? :) Voiam sa stiu doar o parere personala..se merita sau nu banii pe ei?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ciao. Personal nu am nimic de la ei, dar cunosc pe cineva care are un laptop si e foarte mulțumit. Da, este fosta IBM, dar sunt facute în același loc unde au fost IBM-urile. Nu s-a schimbat nimic, doar numele. Mă gândesc să-mi iau unul cât mai recent.

      Delete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>