Unde petreci Crăciunul, cu cine?

Nu știu tu, dar eu îl voi petrece în familie.
Cu mama și tata, restul sunt plecați/împrăștiați în toată lumea.
Bine, probabil îmi voi vedea un frate, cumnata și câțiva nepoți dragi.
Și moșul va fi foarte sărac. A fost un an destul de dificil.
Ce frumos era când eram mici și părinții, frații mai mari ne făceau surprize de proporții uriașe. Cum a fost istoria telefonului roșu. Nu, nu e vorba de telefonul de la Casa Albă. :D

Nu știu ce și cum vom găti, dar vom avea brad. Asta da. Cu multe lumini și candele aprinse... pentru cei ce nu mai sunt printre noi... .
Crăciunul fără brad este ca o casă fără ferestre.
Și apoi casa va fi împodobită de sărbătoare. Vom pune perdelele cele mai bune, proaspăt spălate și călcate. Ador mirosul de proaspăt spălat iarna... Este magic pentru mine.
Ar fi frumos să ningă, frumos pentru mine care nu mai conduc/nu mai am mașină de exact 1 an. Dar măcar câțiva fulgi. Dacă nu va va ninge eu voi face zăpadă artificială, cum am scris aici.

Oricum ar fi, de Crăciun voi fi cu familia, acasă.
Nu sta singur, dacă nu pentru tine, măcar pentru ceilalți. Și fii mai bun, nu numai acum, dar mereu. Iar dacă ești în străinătate... îți va fi greu. Cum mi-a fost mie mereu. Era singurul moment din an în care dorul de țară, de rădăcini, tradiții, familie mă dărâma.
Unii părinți ar vrea să vii tu, în persoană, nu să trimiți bani... dar eu zic că decât nimic, sunt buni și banii/pachetele/cadourile.
Fiecare face ce poate.
Dar nu uita de nimeni... o felicitare în cutia poștală va stârni multe zâmbete... poate și lacrimi, dar vor fi de iubire.

Post a Comment

0 Comments

>