N-am chef să fac nimic

Azi nu am chef să fac nimic,
Vreau doar să stau in pat şi să dau din buric,
De-atâţia ani prea tare mă stresez,
Riscul e mare să mă debilitez.

Dar stai, dacă-s deja plecată?
Parcă mă simt complet murată.
Dar cin' mă vede, cui îi pasă?
Tot timpul stau închisă-n casă.

Azi este o zi tare ciudată,
Stau şi mă uit la bec pasionată,
Cu burta-n jos eu mă sucesc,
Doar, doar evit (de tot) să mă tâmpesc.

De ce să scriu, cine citeşte?
Pe unii nimeni nu îi mulţumeşte.
Mă uit în jur şi văd atâta pace... 
Parcă şi vremea a-nceput a se desface.

Oare să ies, să plec departe-n lume?
Taci naibii, iar te ţii de glume?!
Îi urlu creierului rău atrofiat
Hai, fa cafeaua şi treci din nou în pat!

Ce crezi că numai tu ai toane?
Uită-te-n jur, sunt milioane
De oameni trişti şi goi pe dinafară
Curaj, e doar o stare temporară!

Ce dacă nu ai câştigat un ban
Muncind pe brânci de mai mult de un an?
Sunt oameni care au muncit o viaţă,
Şi-acum vând leuștean în piaţă. (poveste adevarata, incredibil de trista)

Pfff, ce prostie, dragă fată,
Cum să te simţi tu neapreciată?
Sus, osul la treabă-odată!
Tu nu te dai bătută niciodată!  

**
Dacă ai apreciat, te rog dă și tu un like, share, lasa un comment (engleza-i la putere - romgleza. :P) sau alătură-te la fomidabila pagină de Facebook. O găsești tu pe undeva pe aici. Se plimbă aiurea. Nu știu ce-i cu ea.
Dar mai ales nu uita să mă urmărești și să-mi citesti cărțile pe Amazon. - Crede-mă, chiar dacă sunt în engleză, sunt foarte ușor de citit.

Mulțumesc, om cu suflet! Pe data viitoare.

PS - Când cauți ceva pe blogul meu in bara de căutare trebuie să scrii o combinație de cuvinte cu și fără diacritice. Ex. Cum sa uiti pe cineva Cum să uiți pe cineva, Imi  Îmi, Curatat Curățat, etc.
Asta pentru că, din nefericire, șablonul meu are o setare aiurea și nu știu cum să o schimb.

Post a Comment

2 Comments

  1. azi m-am trezit cu soarele fix in ochi:)))):D si la fel nu am chef sa fac nimicccccccccccccccccccccccc

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)))))))))))) Pfffffffffff. Cheful ăsta...-i cu ciubote roşii. :)

      Delete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>