Idei cadouri barbati - 3

Alte Idei cadouri pentru bărbaţi. De câte ori am să dau peste o idee nouă am să o scriu, sperând să mulţumesc măcar o persoană. 

Este foarte dificil să găseşti cadoul perfect unui bărbat.
Cine nu a întâmpinat probleme ori de câte ori a avut de mers la un „bairam”?
Eu, mai mereu. Mai ales când nu ştiam multe despre sărbătorit.
De aceea am ajuns la concluzia că trebuie să dau cât mai multe idei pentru a veni în ajutorul celor care s-au lovit de aceeași problemă ca mine.
Cum am mai zis, orice cadou se face în funcţie de gusturile/dorinţele destinatarului. Niciodată să nu cumperi un lucru bazându-te pe gusturile tale, sau gusturile multora (generalizații). Fiecare dintre noi e unic şi ce-i place unuia poate să-i displacă altuia.
Atenţie mare deci, dacă-ţi pasă de părerea sărbătoritului. Dar îţi pasă, nu? De aceea îi faci un cadou. Just?! 

Pentru mai multe idei click pe celelalte articole aflate în bara de meniu, secţiunea: Cadouri!
  1. Briceag/cuţit multifuncţional - Exclusiv pentru pasionaţi. Că e rudă apropiată/de departe, prieten, iubit, etc. Să nu-i ofer aşa ceva unuia care are instincte criminale. :D

  2. Breloc. Un cadou clasic care nu se demodează niciodată. Poate fi oferit unei game foarte largi de persoane (rude, prieteni apropiaţi sau nu, iubiţi, preoţi, doctori şi varie). Toţi avem chei şi avem nevoie de ceva care să le ţină la un loc. Atenţie: bărbaţilor nu le plac chestiile mari (în afară de sânii/fundul unui femei), ei nu au poşete (nu a ajuns moda asta la noi, încă). Cumpără ceva mic, drăguţ, dintr-un material rezistent, pe cât posibil preţios. Inoxul nu rugineşte, deci e bine şi din acest material.

  3. Ac pentru cravată. Este un cadou intim. Adică îl poţi oferi rudelor foarte apropiate, prietenilor de o viaţă, etc. (nu contează ce serviciu au). În celălat articol am vorbit despre cravate dar nu mi-a trecut prin cap să amintesc despre acul pentru a ţine cravat lipită de cămaşă. Nu mi-a plăcut niciodată să văd cravata unui bărbat că se plimbă pe birou sau prin farfurie. Numai să alegi un material care nu oxidează/rugineşte, cu un design atrăgător şi MAI ALES, vezi dacă poartă cravată. Ce rost are să dăruieşti un ac de cravată unuia care nu poartă cravată niciodată. Este absurd. Dar, în general, măcar o dată în viaţă fiecare bărbat poartă cravată. De nevoie. La nunta lui, de ex. :D

  4. Mănuşi din piele sau nu – cadou intim. Dacă sunt de firmă e şi mai şi, nu? Indicat persoanelor care iubesc motociclismul (sau merg pe bicicletă, scuter, de ce nu?!). Optimă idee pentru iubit, frate, tată şi prieteni extrem de apropiaţi.

  5. Ochelari de soare (de firmă EVIDENT!!!) – cadou intim, exclusiv pentru rude, sau/şi prieteni foarte apropiaţi.

  6. Voucher: Zbor de agrement cu avionul. Un salt cu paraşuta, etc. Ehehe... Care bărbat aventurier şi curajos nu ar preţui aşa ceva? Acesta da, că este un cadou cu adevărat deosebit. Îl poţi oferi oricui. Mulţi bărbaţi visează la aşa ceva, mai ales acei care sunt căsătoriţi de mulţi ani. Ştiu cei în cauză la ce mă refer. Nu?! Adrenalină pură.
Atât deocamdată că iarăşi scriu prea mult şi mi se atrage atenţia că-s prea lungi articolele mele şi lumea se plictiseşte. Dar eu mă gândesc că dau idei cuiva şi niciodată nu sunt destule. Ce zici?!

Numai bine şi La mulţi ani sărbătoritului!

**
Daca ai apreciat, te rog da un like, share, lasa un comment (engleza-i la putere - romgleza. :P) sau alatura-te la fomidabila pagina de Facebook. O gasesti tu pe undeva pe aici. Se plimba aiurea. Nu stiu ce-i cu ea.
Dar mai ales nu uita sa ma urmaresti sau sa-mi citesti cartile pe Amazon.

Image from Pixabay


Post a Comment

0 Comments

>