Tocuri sau...TOCURI!


Tocurile te fac mai înaltă, mai slabă şi extrem de graţioasă. 
Este o adevărată artă să ştii să mergi pe tocuri şi nu toţi ne naştem învăţaţi. Nici eu nu m-am născut cu „talentul" ăsta. Fac practică de când mă ştiu.
Furam papucii surorilor mele de când aveam 3 ani, poate şi mai puţin. Să ridice mâna cine nu a făcut aşa ceva... Bine, poate nu a surorilor dar a mamei, SIGUR.
Te pufneşte râsul când îţi aminteşti nu... tu aveai picioarele de 10 cm ... puteai intra cu totul în ei, dar ce ţanţoşă mergeai.... Cu o rochie (tot de la mama) de 5 ori mai lungă ca tine târând picioarele... nu nu prea aveai cum să le ridici... Ce amintiri.

Îmi amintesc perfect o pereche de sandale cu platformă (incredibil cum moda revine) şi toc subţire de 10- 13 cm. Nu ştiu exact... mie mi se păreau de o 100 atunci. Erau de piele întoarsă şi platforma un fel de plastic special gri spre albastru. Pielea era albastră şi erau extraordinar de frumoase. Sora mea, Alexandrina, a dansat cu acele sandale fermecate la o nuntă peste drum de casa noastră. Parcă zbura şi eu mă uitam la ea cu adoraţie. Îi stăteau foarte bine. Cred că au fost cumpărate special pentru acea ocazie. Rochia/îmbrăcămintea nu mi-o amintesc .. doar sandalele. Mi se părea incredibil de înaltă şi mă miram că putea să danseze cu aşa ceva în picioare.

Cine mă cunoaşte bine, ştie că îmi plac tocurile. Aş merge doar cu tocuri de 15, dacă aş putea.
Din nefericire e foarte greu. E ca şi cum ai merge pe sârmă şi eu n-am făcut echilibristică la viaţa mea.
Ce zici, că nu e greu? Ah.. nu, sigur că nu, dacă alegi să fie cu platformă. Mie platformele nu prea îmi plac. Le găsesc grosolane, dar... sunt în vogă. Până la urmă nu sunt urâte deloc platformele, e doar chestiune de gust.

Şi, dacă nu ai observat, femeile care poartă tocuri sunt mult mai respectate şi admirate.
Fă mai multă atenţie. Vorbesc di experienţă. Poţi să fii urâtă ca naiba, dar dacă ai tocuri, de minim 11, toate privirile vor fi îndreptate asupra ta.
Atitudine femeie... ATITUDINE! 

Post a Comment

11 Comments

  1. Se pare că nu semăn cu mămica, dacă dansa așa la nunți!!!
    Papucii cei roșii sunt drăguți și perfecți pentru Anul Nou (doar de stat prin casă bănuiesc).
    Și cizmulițele cu platformă ți se potrivesc!

    ReplyDelete
  2. Cred că au fost alte timpuri în cazul ăsta. Oricum nici eu nu dansam... acu' RUP! Probabil pe la vârsta mea o să înveţi şi tu... Măcar să dansezi la nunta mea!!
    Papucii da, prin casă.. Închipuie-ţi să umbli prin zăpadă de 50 cm cu tocurile alea!!! Patinoar!
    Faine cizmele. Merci pentru feedback!

    ReplyDelete
  3. Ador tocurile! cele de 10 au inceput sa mi se para prea mici :P .
    Pantofii cei rosii sunt foarte draguti, i-as purta si eu :) si unde mai pui ca nici nu-s scumpi :)

    ReplyDelete
  4. http://www.tinar.ro/pantofi-bm5-ivory-diamante-2549.html
    vaii ii ador!

    ReplyDelete
  5. Ei da.. Superbi diamantaţii ăştia. Ţi se potrivesc! Aia roşiă sunt chiar foarte ieftini.

    ReplyDelete
  6. si mie imi plac tocurile dar uneori mi se pare ca nu mi se potrivesc...na depinde de ocazie si de anturaj...si mai e si stima de sine in zile obisnuite. personal prefer tocurile mai mici...da culoarea aia rosie...m-a cucerit

    ReplyDelete
  7. Exact. Depinde de ocazie. Te-am văzut cu tocuri şi îţi stă foarte bine. Mi te imaginez cu o rochie anii '60 şi pantofi negri cu platformă.
    De mult voiam o pereche de papuci roşii.

    ReplyDelete
  8. Poate ai sa faci un articol cu imaginile articolelor de imbracaminte in care iti imaginezi ca imi sta bine mie si cititorilor tai fideli...is curioasa de imaginea rochitei in anii 60 si de pantofii negri cu platforma :)

    ReplyDelete
  9. Desigur! Mi-ai dat o idee. Complimentul? Îl meriţi din plin!

    ReplyDelete
  10. pantofii care ti-am zis ca imi plac tare mult:D

    ReplyDelete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>