Placeri inocente

Iată-mă şi cu lista serialelor preferate care rulează în acest moment. Trebuie să precizez că prefer serialele în locul filmelor de lung metraj. În particular cele psihologice, sci fi, desene animate. Îmi plac şi toate documentarele, dar acum voi vorbi doar despre Tv show-uri.

În partea a doua voi posta lista serialelor „mele”care sunt în pauză. Poţi să mi te alături, dacă vrei. :)
  1. Supernatural. SUA. Mulţi susţin că e un serial horror... Mah. Eu zic că e comedie e sci fi. Umorul lui Dean este deseori subtil dar şi picant. Face nişte expresii ca a lui Shaun (the sheep). Irezistibil!!! După 3 stagiuni acest serial a început să scârţâie.. hmm când niţel, când foarte tare. Unele episoade au fost atât de absurde că mi-a venit să râd isteric. Dar oricât de aiurea ar fi subiectul/drama în acest serial eu nu pierd unul. Dragostea dintre cei doi fraţi este emoţionantă. Au ajuns la stagiunea a 7 şi sper să nu se termine niciodată. Episodul preferat este nr.11 din sezonul 3 unde Dean moare de nu ştiu câte ori. Am plâns şi râs cu lacrimi pe toată durata serialului. Este singurul serial (din toate serialele vieţii mele) pe care l-am văzut de, cel puţin, 5 ori. Aceleaşi reacţii de fiecare dată. Incredibil. 
  2. The mentalist. SUA. Poliţienesc, pentru mine psihologic şi foarte amuzant.
  3. Homeland. SUA. Despre ce este? Război, pace, trădare, victime. Psihologic d.p.m.d.v.
  4. Fringe. SUA. Sci Fi. Puţini sunt care nu au auzit despre acest serial.
  5. Haven. SUA. Sci Fi, fantasy, mistery. 
  6. Bones. SUA- Poliţienesc, psihologic, crime, comedie. Dr. Bones (Emily Deschanel) joacă un rol tulburător.
  7. Castle. SUA – Poliţienesc, psihologic, comedie
  8. Misfits. Anglia. Sci fi... absurd. Îmi place accentul şi unul din personaje. Un copil practic: Finn -Nathan McMullen. Mai întâi îmi plăcuse Simon – adică Iwan Rheon
  9. Once Upon a Time. SUA - Fantazie- Sci fi
  10. Arrow. SUA. - hmm psihologic, fantazie. Un nou serial care sper să aibă mai mult de o serie. Personajul principal este HOT hot hot, ce spun... e şi mai şi!! (Stephen Amell - Canadian) 
  11. Last resort. SUA – America şi războaiele, psihologic. Toată lumea critică acest serial. Personal îl consider BRILIANT . Un subiect delicat cu personaje interesante. Roluri extrem de bine interpretate în special de Captain Marcus Chaplin (Andre Braugher) şi Lieutenant Grace Shepard (Daisy Betts). Discursul căpitanului îmi dă fiori. 
  12. Revenge. Sua. Psihologic, trădare, răzbunare, putere.
  13. Elementary. SUA- Psihologic. O iubesc pe Dr. Watson alias
  14. (Dont Trust the Bitch in) Apartment 23 SUA – Comedie.
  15. Revolution SUA. Sci Fi. Hmm. Nu e cine ştie ce dar mie îmi place.
  16. Dexter SUA – investigaţii criminale, psihologic. Am văzut stagiunile 1-4 în două zile. M-am uitat non stop. Devenisem obsesională. Apoi am început să le anticipez mişcările. Când am realizat (singură, mult înainte ca să se întâmple) că cei doi „fraţi” vor avea o relaţie de dragoste mi s-a amărât. Previzibil. No more.
Desene animate:
  1. South Park este cel mai cel serial de animaţie vreodată creat. d.p.m.d.v. Evident. Iubesc cele 4 personaje principale. Uitam de Butters.
  2. Family Guy. I love STEWIE. Accentul, atitudinea, cruzimea fără margini sunt hilare rău.
  3. The penguins of Madagascar- bazat pe filmele de lung metraj (animaţie): Madagascar.
  4. Familia Simpsons. Nu este necesară nicio precizare cred.
  5. The Cleveland show. Bebeluşul de culoare cu părul creţ este haois până la lacrimi.
  6. Kung Fu Panda – legend of awesomeness. Serial bazat pe filmele (2) de lung metraj (animaţie) Kung Fu Panda. Maestro Sci Fu este incredibil de comic.
  7. Shaun the Sheep s-a terminat şi e un mare păcat. Era englezesc fără cuvinte. Grandios!

Post a Comment

2 Comments

  1. Ai uitat psych. Am inceput si eu Once upon a time ieri. Supernatural nici nu mai zic ca nu pied nici un episod si sunt la zi cu el adica la seria 8 episodul 9. Ma mai uit la astea scurte de 20 de minute: two and a half men, modern family, how I met your mother, big bang theory. Ce mi-a placut iarasi foarte mult dar s-a terminat dupa 8 sezoane: desperate housewives.Si imi mai plac si astea cu vampiri gen: vampire diaries si true blood. :)

    ReplyDelete
  2. A... nu, nu n-am uitat. Nu rulează în acest moment. Voi scrie un alt articol, separat. Faine şi alea care zici tu numai că... numai am timp şi pt. ele. Ar însemna să stau să mă uit non stop la filme.. şi nu prea se poate. :) Din ultimul am văzut doar câteva episoade în Italia. Deşi mi-a plăcut m-am profilat pe altele în Ro.

    ReplyDelete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>