Urzeala tronurilor

Ai avut ocazia să te uiţi la primele două sezoane din acest serial? Eu DA!!! Cu inima la gât m-au ţinut şi aştept de foarte mult timp acest nou sezon! Am decis imediat că este unul dintre cele mai bune seriale pe care le-am văzut în viaţa mea.
Trame de tot felul, întorsături de situaţii neaşteptate, lacrimi, iubire, sacrificii, fete super frumoase... bărbaţi care te fac să leşini.. etc.
Nu vreau să zic mai mult pentru că, sunt sigură, ai auzit/văzut şi tu.
Dar cartea ai citit-o? Scrisă de George R.R. Martin?! Eu, nu. O voi face, SIGUR, în viitor. Dacă te interesează o poţi găsi la reducere pe:

Libris, o găseşti sub alt format la 65,92 de lei (reducere 25%). Au multe alte cărţi de acelaşi celebru autor.

Cel mai mult îmi plac propunerile de pe Book city. Găseşti cartea la preţ redus, alături de multe altele + ţi-o împachetează GRATUIT pentru a oferi-o cadou. Uită-te la imagini, nu-i aşa că ar arăta super un cadou împachetat cu aşa bun gust?! Esti singura librărie on line care face asta. Adică e singura de care ştiu eu. Recomand şi o să devin client, sper în curând. Iar la ei, transportul gratuit este oferit la numai 59 de ron cheltuiţi. Este, până acum, cea mai bună alegere, pe care ai putea-o face. Zic eu.

Spor la citit.

Post a Comment

0 Comments

>