Întrebări de evitat

Nu pune niciodată întrebări la care nu vrei să auzi răspunsul.
Ai auzit vreodată expresia asta? Nu ştiu cine a zis-o, dar am probat-o pe pielea mea.

Aveam vreo 21-22 de ani când am i-am pus, unuia dintre curtenitorii mei, această întrebare:
--- „Fosta gagica a ta era mai frumoasă decât mine?
La care el răspunde instant:
--- „Da.
Am rămas „mască”!!! L-am „trimis la plimbare” fără drept de apel. Nu e că mă cred cea mai frumoasă din lume, ferească sfântul, totuşi... un pic de diplomaţie. Idiotule!

Altă întâmplare.
Un tip mă-ntreabă câţi ani îi dau. Eu nu ştiu, evit, mă-nvârt - o sucesc, nu am idee, nu mă pricep. Obligată fiind (insista şi nu mă lăsa în pace), răspund:
--- „52.” Se uită buimac la mine şi zice că are 37.
Dracu să te ia. Aşa-ţi trebuie dacă pui întrebări idioate!!”

Îţi sugerez să eviţi întrebarea asta câte zile oi avea tu!
Încearcă să nu pui întrebări la care poţi primi un răspuns care nu îţi va plăcea. Pentru orgoliul tău. Pentru pace în familie. „Ce nu ştii nu îţi poate face rău.” Bineînţeles, depinde de caz.

Post a Comment

3 Comments

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>