Mişcare fizică

Acest articol este continuarea acestuia: Diete.
Aşa cum am zis, nu fac niciun fel de sport (deşi ar trebui). Din motive personale, nu pot să practic niciunul şi nici nu-mi place, dar acum am o scuză. :p
Şi totuşi nu e că nu fac nimic şi am muşchi.
--- Că am, ai observat, nu?! Neah... nu aşa funcţionează lucrurile pentru noi, majoritatea umanilor. 

În primul rând merg foarte, foarte mult pe jos şi extrem de repede. Pentru că mersul pe jos încet nu are multă însemnătate. Trebuie să mergi repede. Este un adevărat sport, dacă stai şi te gândeşti.
Ca să mergi mult pe jos îţi trebuie timp. Nu e că merg în fiecare zi. Când merg la cumpărături merg pe jos, şi merg până în capătul celălalt de oraş. Îmi iau rucsacul, papuci comozi şi la pas rapid. Fac cam 40 de minute până acolo (sau mai mult). Nu ştiu câţi km or fi, cred că în jur de 3-4. Şi apoi mă-ntorc cu rucsacul plin, plinuţ (chiar şi 10 kg).

Şi când aveam maşina făceam aşa şi se mira lumea.
--- Nu e de mirare, frate! Faptul că ai maşină îţi poate fi de folos, dar dacă ajungi să mergi şi la 200 de metri cu ea... e foarte grav/rău pentru aspectul şi sănătatea ta.

În Italia am asistat la bătăi între conducători auto care voiau să parcheze exact în faţa magazinului. Unul i-a luat locul iar celălalt a sărit la bătaie. M-am îngrozit. Eu parcam întotdeauna cât mai departe şi, pe atunci, nu aveam timp deloc.

Orice mişcare CARE NU ESTE RUTINĂ te ajută să slăbeşti.

Ce vreau să spun? Simplu. Lucram ca ospătăriţă şi alergam şi câte 20 de ore pe zi. Era tare mult de lucru. La început slăbeam foarte mult, dar după câteva luni greutatea stagna, ba chiar mai mult: puneam ceva pe mine deşi totul se derula în acelaşi mod.
Mă obişnuiam cu mişcarea de acel tip.
N-ai mai auzit acest raţionament? Ei bine, aşa este. Probat, de foarte multe ori, pe pielea mea.

Apoi lucrez foarte mult în grădina părinţilor mei. Nu numai, dar ridic şi greutăţi. Nu, nu fac culturism; am zis: nu practic sport. Ridic saci, cutii, lemne, etc. etc.

Orice muncă fizică grea te ajută să slăbeşti şi să-ţi modelezi corpul în mod natural.

Mulţi oameni nu iubesc munca la ţară. Îi înţeleg, nu e deloc uşor. Totuși... nu numai că faci un lucru pentru familia ta, dar îţi întăreşti muşchii! De ce nu priveşti în acest fel? Faci 2-3 lucruri în unul!
Mulţi fug de munca fizică pentru că este grea, dar... de ce nu-ţi impui să gândeşti că în acest fel vei avea un corp sculptat? Ha... ?!
Câţi ani de sală îţi trebuie, câţi bani cheltuiţi, câte sacrificii, diete îţi trebuie să ajungi greutatea ideală?!

Lucram în fabrică şi era extrem de greu, nu numai dar eram şi tratată mai rău ca un nimic... şi totuşi aveam mereu zâmbetul pe buze şi ştii de ce? Pentru că slăbeam, îmi întăream muşchii, îmi sculptam corpul şi-n acelaşi timp îmi câştigam existenţa. Era incredibil de greu, dar aveam satisfacţii.

Lucram în birou şi acolo nu se face mişcare fizică. În pauza de prânz, mergeam să mănânc într-un parc aflat la 2 km distanţă. Mergeam foarte repede, mă aşezam pe o bancă, mâncam în 10 minute şi fuga înapoi. Erau zile în care veneam pe jos la servici şi locuiam la 6 km distanţă. Îmi trebuia 1 oră şi 5 minute să ajung. Mergând foarte repede. Mă trezeam mai devreme cu 1 oră. Nu sunt mari sacrificii, dacă stai şi te gândeşti. Faci 2 lucruri în unul.
Sugestiile mele sunt astea:
  • Mergi pe jos REPEDE ori de câte ori ai timp. De ex.: întorcându-te de la şcoală. Ai 2-3 km de mers... nu lua autobuzul, mergi pe jos sau pe bicicletă dacă vrei să slăbeşti şi/sau să te menţii în formă.
  • Dacă locuieşti la ţară, ajută-i pe ai tăi la muncile câmpului. Nu numai că ai tăi vor fi mândri de tine şi recunoscători, dar tu vei deveni mai frumos, vei respira mai bine, îţi vei sculpta corpul, pielea va deveni mai strălucitoare (munceşti în aer liber şi respiri aer curat, nu aerul pe care îl elimină alţii).
Am scris şi voi mai scrie pe această temă deoarece o consider extrem de importantă.
Dacă ţi-a plăcut şi ţi-am dat o idee, un like la pagina Facebook sau orice altă inițiativă este apreciată. Mulţumesc.

Post a Comment

1 Comments

  1. poate imi voi lua o bicicleta cu cos:))) si voi face miscareee incontinuu

    ReplyDelete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>