Nebunul de alb

Nebunul de alb-versuri amuzante de Cristina G. E  iaraşi luni şi m-am sculat
Cu o mare durer' de cap.
Ceee, weekend-ul s-a încheiat?!
Refuz să cred că e adevărat!

Sticle de vin încă pe masă,
Țigări, haine pe lângă casă,
Chiloții aruncați sub pat...
Off, Doamne, ce m-am mai îmbătat!

Merg la oglindă, mă privesc
Şi deodată înlemnesc!
Ochii mi-s goi, sufletul greu.
Băi, nu se poate să fiu eu!

Eram un om frumos, vioi,
Acuma parcă-s un cimpoi!
Au tras de mine, m-au umflat...
Ce dracu mi-au lipit de cap?!

Sa fac un duş, o baie poate?
Dar nu pot, că mă dor toate.
Ma tem ca leșin si mă-nec...
Mai bine... calc pe acest bec.

E clar, încep să delirez,
Ia sa mă-nvârt ca-un titirez,
Sa văd de amețesc ușor,
Că nu e timpul meu să mor.

E luni, trebe' să merg la scoală
În calea mea se bagă-o oală
Îi dau cu șutul și-o izbesc
De un perete de azbest.

Mă duc pe hol să deschid uşa
Şi dau cu ochii de mătușa
Ce mă privește sperioasă,
În mână... ţine strâns o coasă.

Îmi sare sufletul din loc:
Nebunul de alb-versuri amuzante de Cristina G.
Dacă-mi plesnește una-n cioc?
O iau la fuga ca-un nebun:
Oare ce-o fi în cel ceaun!?

Ajung la scoală pic de apă,
În fata clasei paște-o iapă.
Ce naiba se întâmplă, frate?
N-o fi că dorm încă pe spate?

Deschid din nou ai miei ochi mici
Şi dau cu fruntea de-un arici.
Tresar ca un nebun de alb:
Ariciul... are părul dalb!

Bine atunci, dac-aşa vrei,
Mă taie și mă fă cu mei.
Căci azi din pat nu mă ridic
Nici dacă folosești un cric!

Tricoul îl poți achiziționa de pe Tshirt Factory. Magazine on line unde poți găsi mii de idei de cadouri (amuzante, dar nu numai) pentru ORICINE/orice ocazie/buzunar/gust.

**
Dacă ai apreciat, te rog da un like, share, lasă un comment (engleza-i la putere - romgleza. :P) sau alătură-te la fomidabila pagina de Facebook. O găsești tu pe undeva pe aici. Se plimbă aiurea. Nu știu ce-i cu ea.
Dar mai ales nu uita sa ma urmărești sau sa-mi citesti cartile pe Amazon.

Pentru alte versuri nostime, click pe UMOR, in stanga sus.

Si uite vlogul de care am uitat cu totul. Mai simplu decat cititul. Da-i in moldovinesti. :D


Post a Comment

14 Comments

  1. Cu asta o sa ajungi celebra cu siguranta. :) Astept cu nerabdare primul volum de poezii, cu autograf :D . Foarte , foarte faina si amuzanta poezia . :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu am niciun dubiu. :D Eu şi Mihai Creangă. :D Mulţumesc. Mă bucur că-ţi place. :)

      Delete
  2. Ha ha , ce dragut :) foarte interesanta, te-ai apucat de compus ?

    ReplyDelete
  3. Multi se ”inspira” la stilul tau... dar nu le iese. Tu ai mare talent, pacat ca nu poate fi valorizat. Iti doresc sa ajungi sa te cunoasca lumea pentru ca meriti. Multa bafta. Un fan. :)

    ReplyDelete
  4. Alexandra Enasoae5 February 2014 at 13:32

    o adevarata poiata pot spune ca esti esti mai tare decat Eminescu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :))))))))))))))))))))))))))) Bineînțeles că sunt!! EL scria poezii serioase, eu scriu dintr/astea de râs. :)))

      Delete
  5. Alexandra Enasoae5 February 2014 at 17:58

    cum le scrii , dar stii sa le scrii bine:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mă străduiesc să fac lumea să râdă... numai că nu prea mă știu mulți. :) Mulțam fain.

      Delete
  6. codreanu petronela10 February 2014 at 15:41

    da,da,foarte nostima,aceste poezii sant pe placul meu,poetul moldovenilor,nu inca oficial,dar in curand,cand s-o trezi poporul

    ReplyDelete
    Replies
    1. Era să fac pe mine de râs, bre!!!! Când s-o trezi poporu, SIGUR! La sfântu-așteaptă. Dar speranța e ultima care moare. :D

      Delete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>