Impozitele si plata on line

Cum am zis de multe ori, sunt o persoană deschisă, organizată, care iubeşte să fie ocupată. Însă nu-mi place să pierd vremea aiurea. Prefer să citesc ceva, să mă plimb în parc, să-mi petrec timpul cu cei dragi, sau să grădinăresc. N-am timp să mă plictisesc, cum se plâng unii.
Fac cumpărături on line, citesc on line şi plătesc toate facturile cu cardul, tot on line. Nu mi-e frică cum le este multor români. Fac asta de zeci de ani şi niciodată nu mi s-a-ntâmplat nimic rău cu cardul sau contul bancar. Pentru că sunt atentă şi verific dacă sus, în bara din motorul de căutare, apare lacătul verde ceea ce mă asigură că este un site verificat, de încredere. 
Anul acesta aş fi vrut să plătesc şi impozitul on line, dar am tot amânat să mă duc să cer parola şi user name-ul. Şi doar ştiam că se poate plăti în acest mod. Am verificat luni de zile când o să fie posibil şi-n oraşul meu (anul trecut nu se putea) şi tocmai ce găsisem lista cu toate instituțiile înrolate.  Am o ciudă, de nu mai pot.
Că m-am dus să plătesc (impozitul), personal, de 3 ori! Dar era o coadă de circa 100 de metri şi eu detest cozile.
De 3 ori m-am întors acasă, o dată udă până la piele (că ploua cu găleata) fără să fi plătit. Aproape că am depășit termenul limită de plată a taxelor.
Şi, în afară de cozi, cel mai mult urăsc să am datorii. La prieteni, bănci, sau la stat. Datorii morale, sau financiare. Nu pot să dorm noaptea dacă am una, cât de mică. De aceea aş fi vrut să pot plăti on line orice, ca să nu mă mai plâng că nu am avut timp să stau la coadă şi să mă stresez aiurea.
Pentru că, on line, pierzi doar 5 minute, maxim, şi poţi plăti la orice oră din zi şi din noapte. Ghişeul.ro  este deschis 24/24, de luni până luni (nu ţine cont de orarii, sărbători, trafic, etc.) 365 de zile pe an (adică tot timpul). Iar comisionul este 0.
Acolo nimeni nu poate să-ţi intre în faţă cu scuze ridicole. Nimeni nu se uită urât la tine. Şi nu există riscul ca vreun cleptoman să te buzunărească.
Pentru că, din nefericire, în ţara noastră (dar nu numai, credeţi-mă), când stai la un rând, înghesuit ca o carte în bibliotecă, te paşte pericolul să întâlneşti pe cineva care vrea să facă bani uşor, furând munca altuia.

Acum trebuie sa plec (pentru cateva zile), dar când mă-ntorc, primul lucru ce am să fac este să merg la primărie să-mi iau datele (parola şi user-name-ul) pe care să le folosesc la toate plăţile on line.
Dar plata se poate face şi fără aceste date, dar eu vreau să ştiu exact ce mai am de plătit, unde, cât şi până când. Fără datele de autentificare nu pot accesa aceste informații.

Şi uite că acum se pot plăti impozitele şi-n centre comerciale. Pffffffff. Oraşul meu nu este pe listă... BUUUUUUU! Bine, nu are un mall... încă!
Nu uita că plata taxelor/impozitelor este o datorie.


**
Daca ai apreciat, te rog da un like, share, lasa un comment (engleza-i la putere - romgleza. :P) sau alatura-te la fomidabila pagina de Facebook. O gasesti tu pe undeva pe aici. Se plimba aiurea. Nu stiu ce-i cu ea.
Dar mai ales nu uita sa ma urmaresti sau sa-mi citesti cartile pe Amazon.

Multumesc, om cu suflet! Pe data viitoare.

PS - Cand cauti ceva pe blogul meu in bara de cautare trebuie sa scrii o combinatie de cuvinte cu si fara diacritice. Ex. Cum sa uiti pe cineva Cum să uiți pe cineva, Imi  Îmi, Curatat Curățat, etc.
Asta pentru ca, din nefericire, sablonul meu are o setare aiurea si nu stiu cum sa o schimb. 

Post a Comment

5 Comments

  1. multumesc pentru informatie,am sa folosesc cu incredere Ghiseul.ro,e foarte comoda metoda,se castiga timp,foarte mult timp si asa scapi de o groaza de nervi.....ba e coada,ba e inchis,ba functionarul e mai putin educat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Categoric. Detest cozile, sunt pierdere de vreme. Merci. :)

      Delete
  2. ba reveniti in 10 15 minute... ajungi acolo dupa 20 si tot asa scrie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pffffffffffffff. Eu chiar nu înţeleg care sunt orariile unor birouri. On line nu ai astfel de probleme. :D

      Delete
  3. Ha,ha,ha ! Impozitele sint un furt din banii munciti de voi . Eu nu am platit niciodata . Eu mi-am declarat suveranitatea . CITITI ARTICOLUL ASTA SA VA LUMINATI https://www.dzr.org.ro/legea-amiralitatii-dreptul-roman-vaticanul-cele-trei-bule-papale-o-istorie-interzisa/#Asta

    ReplyDelete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>