Televizorul - PoIezie

Mă trezesc din somn brutal.
Cine-i ăsta, e Cabral?!
Parcă mama îmi povestea
Despre ce face el noaptea.

Cine-aprins televizorul?
Nu e că îi duceam dorul.
Ce să văd la el, măi frate?
E plin de fețe drogate!

Dând înapoi, înainte...
Nimerești peste-un părinte,
Ce-a fugit cu bani cu tot,
Dă-l la sfântu de bigot!

Cu ciudă apeși din nou,
Și-ți apare-n față-un bou,
Care urlă și se zbate,
Cică are el dreptate.

Te-ngrozești și-atunci când vezi
Emisiuni cu burghezi,
Care cred că-s mai baștani,
C-au furat de la țărani.

Și ce să mai spui atunci
Când în față vezi doar șunci,
Și un doctor care-ți spune
Că grasul se descompune?

Cel mai rău eu cred că este,
Când vezi nunți ca de poveste
Prințese cu țâțe mari
Care mint pentru dolari.

Cântăreți, actori fierbinți
Care plâng, te scot din minți
Că le-a dispărut o ușă
Dă-o dracu de căpușă!

Că și noi avem probleme
Care-s groaznice, extreme!
Și nu-i pasă nimănui
Ia mai pune-ți pofta-n cui!

Dar oriunde te-ai uita,
Și oricând te-ai agita,
Tot ce vezi sunt funduri goale,
Și buze demențiale.

Vezi, dacă avem mult aur?
L-am vândut la un balaur.
Ne va da în loc cianură,
Dar nu o vom lua pe gură.

Câinii toți or năvăli,
Agresivi s-or năpusti
Asupra a cei ce nu cred
Că-n România-îi tot putred.

Așa că sting televizorul
Și îi dau și cu piciorul,
C-am cheltuit banii rău,
Doamne, tare-s nătărău!

Merg afară să mă plimb
Poate voi găsi un nimb
M-oi închide acol pe veci
Și-oi vedea exclusiv pureci!
           SAU (pentru că nu reușeam să mă decid)
Și-oi mânca numa ghiveci!

Imaginea tricoului funny este de pe Tshirt Factory, magazin on line de unde îți poți lua o sumedenie de chestii haioase. Optimă idee de cadou pentru oricine care apreciază umorul.

Post a Comment

8 Comments

  1. Du-te mă, cum n-ai televizor? Nu cred. Și-atunci de unde știi toate astea?! Oricum, amuzante tare versurile... la aia cu boul am căzut pe jos de râs. :)))) Te referi la cineva anume?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am bre, da n-am cablu/antenă și varie. Mama-i televizoru meu. Și mai văd câte ceva când sunt la ai miei. Mă bucur că te-am făcut să surâzi. Nu, nu vreau să dau nume. Mi-e frică de polemici... Sau mai rău, îmi închid naibii blogul. După ce-am investit atâta timp/răbdare și geniu (:D), nu-mi surâde ideea. Mulțumesc pentru mărturie.

      Delete
  2. aseara chiar m-am uitat la emisiunea aia idioata a lu Capatos:)) cum cine i-a invinetit ochii lu aia:)))) blonda Loredana Chivu... mare om mare caracter si aia:))

    ReplyDelete
  3. codreanu petronela7 February 2014 at 21:16

    cuvinte sfinte,nimanui nu-i pasa,de adevaratele probleme,

    ReplyDelete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>