Cadouri - să dai ori să primești?

Mulţi dintre noi iubesc cadourile... o parte adoră să le facă (ca mine), altă parte adoră să le primească.
Eu zic că e frumos să dai, dar e super frumos şi să primeşti. Nu?!
Însă avem mai mereu aceeași problemă?
--- „Ce să iau, unde să merg, cine mă poate ajuta?! Nu mai am nicio idee... ”

Pentru asta există (pe blogul meu) secțiunea „Cadouri” în bara de meniu. Verifică. Te asigur că o idee tot vei găsi, fie pentru bărbați, cât și pentru femei.

Fac cadouri de când mă știu. În anii ce au trecut am făcut atât de multe, că mi-a luat şi zile întregi doar să împachetez. Căutam soluţii/idei sugestii oriunde aveam ocazia. Și când dădeam peste un articol, ca cele de pe blogul meu, eram super fericită.

Cum am mai subliniat de multe ori, când decizi să faci un cadou cuiva, ar fi de preferat să cunoşti gusturile/dorințele/necesitățile acelei persoane.
Dacă sunteţi prieteni apropiaţi poate chiar ştii ce îşi doreşte şi ar fi uşor, chiar perfect. Dacă nu știi nimic, întreabă prietenii, familiarii (sărbătoritului/sărbătoritei, evident).

Toţi am vrea să primim cadouri pe gustul nostru... nu un cadou orişicare, fără personalitate.

Nu merge pe principiul: „ceva acolo, gestul contează”! 
E adevărat că gestul contează, însă NU lua un lucru inutil.

Preţul nu este foarte important, dar să fie un lucru care se poate folosi. Şi găseşte şi hârtia pentru împachetat/punga/cutia potrivită.

Atenţie: să nu faci de două ori acelaşi cadou. Nu-i frumos deloc. :)

Și astăzi e chiar uşor să faci cadouri. Le poţi cumpăra stând acasă, pe scaun, în faţa calculatorului.
Nu-ţi trebuie maşină, nu să stai la rând, nu ai restricţii de orare, nu îngheţi, nu te enervezi, NU PIERZI timp şi ai foarte multe alegeri. Comandă-le on line.
Eu sunt fanul numărul 1 al acestui sistem.
Numai să știi de unde, informează-te asupra magazinului. Din nefericire, comerciantul român, are acest prost obicei de a vrea câștig imediat, păcălind pe oamenii de bună credință.

După ce ai decis ce vrei să-i cumperi sărbătoritului/sărbătoritei, aruncă o privire pe:

Elefant.ro (cărți, modă și accesorii, branduri de renume la prețuri foarte ispititoare.

Adevărul shop - comercializează o vastă gamă de produse (ca și mai sus dealtfel): carți, fashion, electrocasnice, cadouri etc. Ai la ce te uita. 

Fun gift - ehi, magazinul acesta este chiar specializat în cadouri fel de fel. Sunt foarte rapizi (livrarea prin curier, direct la ușă, în 24 de ore) și oferă transportul gratuit la o comandă de numai 25 de Ron (înainte de orice sărbătoare). Eu.... sunt client și sunt foarte mulțumită.

Pentru cărți recomand Book city pentru că împachetează GRATUIT în hârtie pentru cadouri un eventual cadou. 

Dacă vrei ceva haios: un tricou, o cană, etc, du-te pe Tshirt Factory. Abia ce au demarat o companie cu transport gratuit la două tricouri cumpărate. Ocazie bună de achiziționa cadouri pentru un majorat oarecare. 

Post a Comment

3 Comments

  1. codreanu petronela11 February 2014 at 14:23

    da,da imi place sa fac cadouri,dar mai mult imi place sa primesc cadouri,tin sa precizez,de la oameni care au bani,ma simt asa bine.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehehe, știu. Dar, vezi tu, și acei care nu au prea mulți bani, unii chiar fac cadouri din toată inima. Și aia cred eu că este un gest de iubire imens. Zic eu. Nu trebuie să fie cine știe ce. În acele cazuri, „gestul contează”. :)

      Delete
  2. cred ca la majoritatea oamenilor le place sa primeasca si mai putin sa faca:D

    ReplyDelete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>