Pisica grădinară

Într-o zi de dimineață
M-am trezit să merg la piaţă.
Ca să cumpăr pătrunjel
Să îl pun peste mezel.

Însă când să iau rochiţa
Vine şi mă zgârâ(i)e mâţa.
Îmi rupe ciorapii noi
Şi îi arunc la gunoi.

„Nu mai plec, m-am enervat"
Şi m-am pus pe cultivat.
Că am spaţiu în balcon
Acoperit de carton.

Am luat 4 cutii
Mari, rotunde şi hazlii
Le-am umplut ochi cu pământ
Şi am pus îngrăşământ.

Aveam undeva seminţe,
Însă am găsit doar pinţe.
Casete pline cu flori,
Vopsite în trei culori.

Am căutat peste tot,
Lovindu-mă şi la cot.
Într-un final supărată,
Am căutat sub prelată.

Drept acolo se găseau
Numai că nu făceau bau!
Le-am luat, le-am semănat
Pisica m-a ajutat.

După-o săptămână doar
M-am dus pân' la aprozar,
Să mă laud c-am sădit
Busuioc ce-a răsărit.

De acuma înainte,
Vă rog să luaţi aminte,
O să semăn în cutii:
Flori, seminţe, bucurii.  

Post a Comment

4 Comments

  1. foarte nastrusnica poiezioara,imi place,si eu trbuie sa rasadesc de toate,am sa ma aprovizionez si eu cat de curand cu seminte,fel si fel.......si anul asta o sa ma joc de-a gradinaritul

    ReplyDelete
    Replies
    1. Îmi place să am măcar ierburi proaspete, oricând am nevoie. :) Mult succes.

      Delete
  2. :)))))) Ce haios. Ai o pisica tare harnica. a mea nu vrea sa faca nimic. Cum e busuiocul? A iesit deja parca. Imi place mult pe rosii.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harnică doar în poezii. E o puturoasă unică (puturos, mai bine zis). Bun tare busuiocul. A ieşit, e încă mic mic. Pe roşii, da, delicios. Bruschette. Prea bun!!!

      Delete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>