Triunghiul dragostei - confesiuni

Ieri glumeam cu un prieten despre necesitatea unei „călduri carnale” alături.

Mai precis, dorm singură și sunt extrem de friguroasă.

Merge centrala non stop, însă nu face față. Cum zicea și altcineva pe Facebook: apartamentul meu e pe colț, în dreapta nu locuiește nimeni, jos sunt plecați, stânga fac căldură puțin, sus minim.
Și da, am termopane, izolație exterioară, calorifere în toate camerele, însă mie îmi dârdâie chiloții incontrolabil. Mai ales noaptea. Brrrrrrrrr.
Așa că, a trebuit să vin cu o soluție deoarece nu reușeam să adorm: aveam picioarele înghețate (oricât de cald ar fi fost în dormitor).

Nu este o invenție proprie, nu. Este de când lumea. Când încă nu existau sobe, calorifere în toată casa.
Cărbuni aprinși erau puși într-un vas termic și băgat sub pături în pat, sau lăsat în mijlocul camerei să emane căldură.
Am vrut să fac asta mamei, se plângea că-i sunt înghețate picioarele, însă a refuzat categoric de frică că ia foc. Avea dreptate, așa că am luat ceaunul cu jar și l-am dus la mine în cameră. Raiul pe pământ.

Dar la oraș nu am cărbuni/jar așa că am luat o sticlă de plastic de 2 litri și am umplut-o cu apă clocotită! Apoi am pus-o sub pături, în pat, am așteptat 5 minute și  m-am băgat la somn.
Ioi, frate, nu pot să descriu în cuvinte ce minunat este. TREBUIE să probezi!
Un valid substitut la căldura trupească a unui bărbat. Dar ce zic? Infinit mai bine.
  • Nu-mi dă cu picioarele,
  • Se lipește de mine fără să crâcnească,
  • Nu vorbește idioțenii, mă ascultă,
  • Nu se uită la filme cu supereroi și nici nu visează la orice fufă din univers, etc.etc ( am tot vorbit calitățile și defectele UNOR bărbați)
Deci, femei friguroase din toată lumea, aceste rânduri sunt adresate vouă.
Nu aveți nevoie de nimeni să vă încălzească!
O simplă sticlă de plastic vă furnizează toată căldura ce aveți nevoie! Și nu vă cere NIMIC în schimb!
Asta dacă nu aveți vreo sticlă special pentru asta. Sunt o groază în comerț, însă eu consider că-s bani aruncați. Plus că se poate strica, cum i s-a întâmplat mamei, și-i păcat.

Asta e gratis, o puteți folosi ori de câte ori aveți nevoie. În caz de se strică, o schimbați instant.
De regulă, se topește de la apa prea fierbinte, nu „mai prinde” bine dopul, adică nu se mai închide. Fiți atente să nu vă opăriți!

Nu folosiți chiar apă clocotită, eu sunt exagerată, ca de obicei!

Asta dacă nu aveți deja un corp lângă voi. Și-atunci sunt geloasă!!! Ce mama naibii. 
Aveam și eu nevoie acum... însă trebuie să mă mulțumesc cu o sticlă. 
Greșit! 
Nu mă mulțumesc cu una, 3 este suma perfectă! Triunghiul dragostei. 2 sticle și eu. Yuhuuuuuuuuuuu!

Post a Comment

4 Comments

  1. ca sa nu mai dormi singura vin eu sa dorm cu tine:d bineinteles daca ma primesti:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se poate face, sigur. Mulțam fain. Însă... dau foarte rău din picioare și cine e în pat cu mine, de obicei, doarme pe jos. :D

      Delete
  2. codreanu petronela14 February 2014 at 15:17

    ai dreptate,sticlele te incalzesc sigur,pe cand un barbat nu reuseste sa te incalzeasca total.sant casatorita stiu ce vorbesc.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Foarte trist, Petro. TRIST, dar adevărat. Sticlele pentru totdeauna atunci!

      Delete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>