Idei de cadouri

Când decizi să faci un cadou cuiva, ar fi de preferat să cunoşti gusturile acelei persoane. Dacă sunteţi prieteni apropiaţi poate chiar ştii ce îşi doreşte şi ar fi mult mai uşor, chiar perfect. Toţi am vrea să primim cadouri pe gustul nostru... nu un cadou orişicare, fără personalitate.

Atenţie: să nu faci de două ori acelaşi cadou. Nu-i frumos deloc. :)
  1. Cărţi. EXCLUSIV pentru iubitori! Nu dărui o carte cuiva care NU CITEŞTE! Te rog. Uite câte cărţi în ofertă de nerefuzat găseşti aici: Book city care împachetează cărţile gratuit.
  2. Un lănţişor de argint (brătară, inel, broșă, etc.). De ce argint? Induce energie pozitivă în organism. 
  3. Căni. Cunosc multe persoane care iubesc cănile. Eu sunt PRIMA. Bineînțeles, nu mă refer la orice fel de cană, poate tradiţională, cu ceva imprimat/scris/desenat.
  4. Produse pentru baie. Trebuiesc întotdeauna şi cine poate zice nu la o pungă cu săruri de baie (dacă are cadă!) un şampon, săpun, spumă de baie etc.
  5. Cosmetice: ruş, rimel, ojă. Ador rujurile şi on line sunt atât de multe soluţii!
  6. Creme pentru mâini... să-mi zică cineva că nu are nevoie!!! Atenţie la persoanele care au alergii.
  7. Parfumuri - Un parfum te reprezintă. Nu opta pentru unul la modă.. dar pentru unul de calitate! Nu trebuie să coste excesiv, însă.. , nu te zgârci. Un parfum ţine mult timp, ai foarte mare grijă cum îl alegi. Părerea mea e să iei sticluţe de 20- 50 ml, NU mai mari. 
  8. Uleiuri esenţiale. Sublimă alegere. Ce parfumuri emană în casă...
  9. Ghiveci de flori. Plantele grase sunt uşor de întreţinut.
  10. Fular, mănuşi, căciulă, etc. Dacă-i posibil fă-le tu. Surpriza va fi de proporții. 
  11. O sticlă exclusivă de băutură. Doar pentru amatori. Whisky, brandy, votcă, vin pentru bărbaţi. Lichioruri pentru femei, în special de ciocolată sau cafea. Sau vin (spumant, şampanie). Eu prefer Unicum... dacă cineva vrea să-mi facă un cadou. :) Sau Jagermeister. Sunt lichioruri din plante medicinale. Deloc pentru femei dar... Yum
  12. Papuci de casă. Toţi avem nevoie. MEREU.
  13. Album de fotografii.  Ramă pentru fotografii
  14. Vaz de flori - Exclusiv pentru amatori.
  15. Un telefon, pc/tabletă, Gps, etc. etc. Pentru persoane foarte apropiate ce ştii că-şi doresc cu ardoare aşa ceva. Fratele meu îmi făcea mereu cadouri dintr-astea. Doamne, câţi bani cheltuia!!
  16. O brăţară pentru cine ştii că-şi doreşte ŞI POARTĂ. Femeie sau bărbat.
Pentru alte idei și însemnătatea cadourilor bărbați, femei, copii, vizitează bara de meniu, secțiunea: Cadouri.

**
Daca ai apreciat, te rog da un like, share, lasa un comment (engleza-i la putere - romgleza. :P) sau alatura-te la fomidabila pagina de Facebook. O gasesti tu pe undeva pe aici. Se plimba aiurea. Nu stiu ce-i cu ea.
Dar mai ales nu uita sa ma urmaresti sau sa-mi citesti cartile pe Amazon.

Image from Pexels


Post a Comment

12 Comments

  1. Cine stie sa faca cadouri mai bine decat tine?
    Mereu ai fost darnica si pe aceasta cale tin sa iti multumesc pentru toate cadouasele facute de-a lungul anilor :)
    Ps : Frumoasa zanica !

    ReplyDelete
  2. Eşti foarte drăguţă. Am făcut-o cu dragă inimă.
    Mi-ai stârnit un surâs... cu vremea asta chiar aveam nevoie. Mulţumesc.

    ReplyDelete
  3. Da, chiar așa! Cine face cadouri mai bune decât tine?!

    ReplyDelete
  4. Eu sunt de părere: cadou cu personalitate sau cadou care foloseşte la ceva! Mulţumesc pentru aprecieri. :)

    ReplyDelete
  5. Confirm si eu afirmatiile de mai sus si adaug si multumirile mele...sper sa ti se intoarca cel putin inzecit.

    ReplyDelete
  6. inca ceva la mini chestionarul cu variante multiple despre Craciun pt mine una din partile prefererate e familia reunita (asta include si vizitele pe la bunici) si colindele :)

    ReplyDelete
  7. :). Mulţumesc. Eu... mă bucur că aţi apreciat. E deajuns pentru mine. Sper doar să nu vă fi dat ce nu vă interesa. Detest chestia asta. Zic că nu are rost să faci un cadou aiurea. Mic dar folositor. Zic eu. :)

    ReplyDelete
  8. Ah.. ce frumos! Sincer pentru mine Crăciunul e aproape exclusiv despre familia unită! Cred că s-a înţeles la articolul despre Moş Gerilă adevărat. Din păcate nu mai pot schimba acum. La anu' nu-mi scapă!

    ReplyDelete
  9. cadoul oferit din inima e cel mai frumos si cel mai placut :)

    ReplyDelete
  10. Confirm..nici un cadouas de la tine nu a fost..neutilizabil..sa zicem..din lipsa de alt cuvant.tin minte o crema absolut divina;)

    Andreea

    ReplyDelete
  11. Îmi amintesc perfect de crema aceea. Şi mie îmi plăcea. N-am mai avut norocul să găsesc la un preţ accesibil. -(

    ReplyDelete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>