Dumnezeu nu ia nimic, dimpotrivă!

Nu, nu este un articol despre religie, nu mă simt în gradul de a scrie despre ceva atât de „mare”.

Deschizând pagina mea de Facebook, primul lucru care mi-a apărut în fața ochilor a fost un video musical, împărțit de unul dintre prietenii mei. Vocea Italiei, seria a doua, selecții.
Mi s-a făcut pielea de găină și mi s-au umplut ochii de lacrimi. Un mesaj extraordinar, noncoformist! Exact ca Whoopi Goldberg in „Sister Act”.
În 3 zile, video-ul în chestiune, a avut 18.000.000 de vizionări și nu se oprește.
Trebuie să recunosc că nu sunt fan al emisiunilor de acest gen. Nu am văzut niciuna în România, iar în Italia am văzut ceva asemănător (parcă, nu-mi amintesc titlul), o singură dată. Rămânând dezamăgită de concurenți și modul în care s-a desfășurat competiția, am refuzat să mai pierd vremea cu așa ceva.
Dar nu zic Nu (niciodată) când se tratează de ceva extraordinar.
Cum este și apariția spectaculară a „surorii” Cristina. O călugăriță de 25 de ani, siciliană. A ridicat sala în picioare, pur și simplu!
Membrii juriului au rămas absolut muți de uimire când au văzut cine era posesoarea acelei voci puternice și lipsite, parcă, de inhibiții.
Dar aveți video-ul mai sus, nu vreau să mă pierd în detalii inutile.
Nici n-aș putea vreodată exprima în cuvinte reacția publicului și a juriului.
Traduc, doar puțin, din dialogul avut cu ei, pentru acei care nu înțeleg italiană.
Raffaella Carrà a întrebat-o incredulă:
--- Cum ți-a venit în minte să vii aici?
--- Am un dar și-l împart cu voi.
--- Ești o călugăriță adevărată, sau... (credea că s-a îmbrăcat în acel mod pentru a atrage atenția.)
--- Sunt o călugăriță „adevărată”, a răspuns, cu mândrie, Cristina. 
--- Ce crezi că o să spună Vaticanul despre participarea ta la această competiție?
Cristina, râzând și glumind, răspunde că se așteaptă la o telefonată directă din partea Papei Francisc.
--- El însuși ne invită să ieșim, să ducem mai departe vocea Domnului. 
Dar cel mai mult m-a impresionat afirmația:
--- Dumnezeu nu ia nimic, dimpotrivă, dă mai mult. 
Vrând cu aceasta să spună (zic eu) că dacă-l urmezi pe Dumnezeu, nu înseamnă că trebuie să stai închis, în genunchi toată ziua, plângând și punându-ți cenușă pe cap. Dacă ți-a fost dat un dar, ai datoria să-l împarți cu ceilalți.

J-Ax (rapper) - juriul pe care l-a ales apoi Cristina, avea ochii în lacrimi. Lucru absolut fenomenal.

Noi, românii, avem păreri foarte stricte despre cum sunt și ar trebui să se comporte cei care se „logodesc” cu Dumnezeu. Creștinii catolici au alte concepții, se pare. Bravo lor!!!

Post a Comment

2 Comments

  1. am vazut in direct aceasta emisiune se numeste The voice,am urmarit-o si anul trecut,imi place sa vad persoane care au un dar,talent altii il au din nastere,altii il cultiveaza pe parcursul vietii,au o pasiune....ii admir,eu nu am nici o pasiune,odata credeam ca dansul este pasiunea mea,dar odata ce nu am perseverat a fost doar o iluzie....si pe mine m-a inpresionat calugarita Cristina,iesita din comun,unica

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu am auzit de ea până acum. Consider că mai toţi avem câte o pasiune/un dar numai că nu-l descoperim. Oricum mai ai timp să-l descoperi pe al tău. Baftă.

      Delete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>