Crezi în Vrăjitorii? - Comentarii Spam - Cum să uiți pe cineva

Nu știu tu, dar eu... primesc cam multe comentarii spam în general (mai ales pe blogul acesta), dar în special la postarea Cum să uiți pe cineva.

Nu ar fi o problemă mare pentru că toate comentariile trec prin mâna mea înainte de a fi publicate.
Adică-s moderate. Toate. Nu public niciun comentariu care nu e pertinent și scris în mod politicos.
Erorile gramaticale nu mă interesează deloc pentru că nu sunt profesor de gramatică sau de limba română.
N-am niciun drept să refuz un comentariu pe acest criteriu.
Plus că și eu fac greșeli gramaticale de mai mare râsul.

Ceea ce mă îngrijorează este conținutul acestor comentarii.


— Dacă cineva le vede (pe alte blog-uri/website-uri, etc.), accesează link-urile și intră în contact cu aceste... creaturi?
Când oamenii sunt disperați, sunt în stare de orice.

Te rog frumos, om bun, nu apela la vrăjitori care promit marea cu sarea, chiar dacă ei se autointitulează (ori chiar sunt) Doctori. 

Vor fi mulți și multe care vor depune mărturie că acești așa-ziși doctori le-au adus soțul și casa pierdută înapoi.
Nu le da crezare. Sunt toate mărturii mincinoase. 



Acești doctori vând iluzii și speranțe deșarte.

Nu știu ce să zic dar chiar sunt îngrijorată.
Aceste comentarii sunt foarte multe.
Undeva, cumva cineva le publică că poate nu au pe nimeni să le modereze.

Știu că e greu dar magia care cere bani, nu ajută nicicum.
Magia neagră este doar NEAGRĂ.

Nu apela la vrăjitori și vrăjitoare că nu ieși basma curată oricum a-i da-o.
Te duc cu fofârlica și rămâi pe drumuri.

Nimeni nu poate să-ți aducă soțul trădător înapoi dacă el NU vrea.
Dacă vine înapoi, nemernicul, vine pentru că s-a săturat și de ailaltă, nu pentru că vrăjitorul a lucrat cu necuratul în favoarea ta.

Of, of. Nu știu cum să zic, dar nu e bine ce se întâmplă.

Îți doresc să-ți fie bine și să nu cazi niciodată în capcana acestor creaturi fără suflet. 


Post a Comment

0 Comments

>