Accesorii de prins parul in 3 minute – Fara ac si ata

Nu te retin mult. 
Ce scriu acum nu e ceva extraordinar sau iesit din comun, ci o idee practica si la indemana oricui. 

Nu stiu tu cate elastice de par ai sau cate cumperi mereu si nu ai niciodata cand iti trebuie. 
Sau care-si perdeau elasticitatea dupa catva timp si deveneau inutile. 
Mie mi se intampla zilnic. 
Pana cand, la disperare, am... taiat o pereche de ciorapi/strampi mai bine zis. 
Trebuia sa framant. Cand framanti parul trebuie strans bine! Acoperit cu batic pe cat posibil. 

Iti spun, cand am vazut ce bine isi fac treaba, am crezut ca l-am prins pe Dumnezeu de un picior. 

Nu trebuie sa tai strampi noi, dar cei vechi pe care ii arunci fara mila. 
Nu-i mai arunca, fa-ti elastice in cateva minute pe cativa ani. 
In doi timpi si trei miscari. :D Fara ac, fara fir. Iti trebuie doar un foarfec. Tac, pac!
Dintr-o pereche de ciorapi, iti ies vreo 20 cred. Depinde cum ii vrei. 


Orice culoare sunt buni. Mai ales aia transparenti/culoarea piciorului. Daca esti blonda nici nu se vede. 
Indiferent de culoare, nimeni nu va zice ca ai strampi in par. 


Pentru ca ciorapii sunt incredibil de elastici, poti sa-ti faci si panglici si curele, etc. Chiar si chic, daca te gandesti bine. 
Poti deasemenea sa sa legi sacii la gura si sa agati lucruri aiurea prin debarale. 


Asadar, ai ciorapi/strampi care s-au rupt? Iti trebuie elastice pentru par ca le pierzi mereu? Nu mai da banii, ia un foarfec si taie-ti ciorapii. In 2 timpi si 3 miscari, ai cu ce sa-ti prinzi parul in orice moment. 

Eu am in toate posetele, la servici, in masina, buzunare. Nu se strica daca le bagi in masina din greaseala. 
In orice moment am cum ce-mi prinde parul. Mai ales cand sunt la restaurant si ma dau smechera cu parul meu lung. Cand vreau sa mananc imi intra-n gura. Ce nervi. 
De cand cu idea asta minunata, nu mai am probleme dintr-astea niciodata! 
Panatolonii nu-mi pica ca m-am ingrasat. Dar am folosit ciorapi sa-i tin pe mine. Sub bluza nu se vede. Usor, practic, GRATIS. 

Nu uita sa-i speli inainte de a face elastice. 


**
Citesti in engleza? Nu ai vrea sa ma sprijini cu o recenzie pe Goodreads sau Amazon?
Pe Goodreads nu trebuie sa demonstrezi ca ai cumparat cartea. Este de-ajuns si numai sa apesi pe 5 stele (nu mai putin, Te Rog!), fara sa scrii nimic. Apasa aici pe link-ul direct.
Su nu uita sa ma urmaresti oriunde vrei tu. Sunt peste tot. In curand si la televizor.
Multumesc, om cu suflet. 

Post a Comment

0 Comments

>