Timpul este pretios

Nu stiu tu, dar eu simt ca viata trece pe langa mine de fiecare data cand imi pierd vremea cu lucruri ce nu-mi sunt de folos in niciun fel.

Aseara, Windows 10 m-a informat politicos ca este vremea unei Actualizari si m-a avertizat ca va lua ceva timp.
"Fa-o cand ai chef." 
Eu, fara sa ma gandesc mult i-am zis:
"Fa-o acum, ma', si stinge-mi calculatorul dupa." - Era dupa miezul noptii si mi-era tare somn.
Stii de optiunea aia in care tu poti alege sa reaprinzi calculatorul sau sa-l stingi de tot dupa ce s-a facut update-ul.

Dimineata m-am trezit foarte vioaie si dornica sa termin de scris romanul cum mi-am propus de saptamana trecuta.
Bai, frate, aprind laptopul si-mi zice,
"Update in curs, nu apasa butoane aiurea... bla, bla, bla."
"Bai, nu ti-am zis sa-l faci azi noapte? Ce mai vrei acum?! Okay," am vorbit eu cu mine. "E normal, asa se intampla mereu dupa un update de noapte."

Nu m-am ingrijorat prea mult ca mi-a dat modul si impulsul sa fac ceva curatenie in casa si sa bag rufele la spalat.
O ora si treizeci si cinci de minute (1.35) i-a luat. Am intins rufele, am aspirat, am facut baie si el tot mai avea de facut ceva.

Bai, am fiert de manie, dar vina a fost a mea ca nu m-am gandit sa bifez optiunea care-ti zice: Actualizeaza si aprinde-l dupa. 

Am ignorat o avertizare clara si m-am suparat pe cine nu trebuie cand vina este numai a mea.

Cand Windows iti zice ca Actualizarea va lua ceva timp, sa stii ca este chestiune de ore. Spune-i sa faca ce vrea in timp ce dormi. Asta daca dormi mai mult de doua ore, evident.
Eu as dormi si douazeci.



**
Daca ai apreciat, te rog da un like, share, lasa un comment (engleza-i la putere - romgleza. :P) sau alatura-te la fomidabila pagina de Facebook. O gasesti tu pe undeva pe aici. Se plimba aiurea. Nu stiu ce-i cu ea.
Dar mai ales nu uita sa ma urmaresti sau sa-mi citesti cartile pe Amazon.

Multumesc, om cu suflet! Pe data viitoare.

Post a Comment

0 Comments

>