Un an asa cum iti doresti!

Toata lumea face urari de orice gen in aceste zile. Care mai de care mai smechere/bengoase.
Eu vreau sa urez doar atat: UN AN ASA CUM ITI DORESTI!

Sa nu pierzi timpul plangand pe lapte varsat. Ceea ce inseamna: sa nu ai regrete de nici un fel. Ce a fost a trecut, nu se mai poate da timpul inapoi.

Traieste-ti viata la maxim, dar in respect fata de toti. 
Nu judeca, nu critica = vezi-ti de treaba ta; rupe dependentele de orice fel (ma refer la mamosii/sele din lumea-ntreaga care la 30 de ani au inca cordonul ombelical lipit de mama, de parinti in general)/invata sa traiesti singur si sa nu ceri ajutorul pentru orice nimic = fii liber si independent = matur, asume-ti responsabilitatea actiunilor, invata sa te cunosti: fa-ti o introspectie si lasa aroganta/fudulia ca nu sunt sentimente demne de oameni destepti.
Valabil doar pentru cei care inteleg ceea ce vreau sa spun.
Dar... zic si eu.

Reinoiesc urarea de UN AN ASA CUM ITI DORESTI TU, nu cum vreau si cred eu ca e bine.
Ca nu vreau sa fiu subiectiva.

Post a Comment

14 Comments

  1. Un an cum iti doresti!!. Esti un om deosebit si sper ca-mi vei acorda privilegiul sa te cunosc. Nu mai sunt oameni ca tine... atat de simpla, naturala... un vis.

    ReplyDelete
  2. Tu esti "ceva"! Multi bloggeri vorbesc despre tine. Eu sunt fanul tau numarul 1!!!
    De ce nu prea te vad bagandu-te in seama? Stii ca daca nu faci asta ai multe de pierdut?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cine vorbește despre mine?! De ce? Nu mă bag în seamă pt că nu-i felul meu. Da, sunt sigura ca am foarte multe de pierdut... dar și de câștigat.

      Delete
  3. Multumesc, la fel. Sa fii iubita, pt ca meriti! As da orice sa gasesc o fata ca tine. Te admir.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fete ca mine se găsesc... dacă chiar asta vrei.

      Delete
  4. La fel!!! Frumos spus.

    ReplyDelete
  5. Daca-mi zici ca tu esti aia care crapa lemne... lesin. :P Te vreau de nevasta! Si nu pt ca am lemne de crapat, nu, stai pe pace. Dar pt ca esti un om cu multe capacitati. Scrii, esti desteapta, frumoasa, cinstita (cel putin din ce-am putut sa vad pe bloguri. Stiu ca ai 3 desi povesteaisabelei ma inspaimanta putin), haioasa nu mai spun, independenta, matura... si... si. Dar nu vreau sa ti se ridice la cap. :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu sunt, bineînțeles!!! Ok, când vii să mă ceri, în pețit adică?!

      Delete
  6. Deci, te mariti cu mine sau nu? Am ceva ani mai putin, dar te asigur ca-s suficient de matur. Cati copii vrei? Eu n-am decis. Fac si casa la tara pentru tine!!!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ești mai mic? Nu prea am avut experiențe pozitive cu cei mai mici decât mine. Acum nu vreau să ofensez, nu-i nimic personal. Casa la țară îmi surâde. Mă mai gândesc. :)

      Delete
  7. Uitam: un nou an cu bucurii! Daca te mariti cu mine asa va fi. Cand ne vedem? Mi-s moldovean si eu, desi nu prin zona. Ma-ntorc acasa degraba. Iti scriu in privat, bine?

    ReplyDelete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>