Mișcarea = frumusețe, sănătate fizică și spirituală

Nu știu dacă-n orașul meu este o sală de sport unde se poate face aerobică. Mă refer cu un „îndrumător” ceva. Cum se vede la televizor, în varie documentare sau emisiuni. Dar eu fac acasă.
Din motive personale nu pot face jogging și alte sporturi de genul, însă aerobica consistă-n mișcări simple, și nu cere prea mult efort.

Mișcarea fizică este fundamentală pentru orice om. Fără devenim legume/paraziți ai societății. Când ești foarte tânăr nu-ți dai seama cât de mult contează să te menții în formă. Ritmul de viață haotic pe care-l au cei mai tineri dintre noi (ferice de ei) le menține oarecum forma fizică.
Dar după o anumită vârstă te uiți în oglindă și începi să vezi cum pielea-și pierde din strălucire, elasticitate. Observi cum mușchii devin flacizi, moi și lăsați. Și-atunci, dacă ții la aspectul fizic (nu numai pentru tine, dar și pentru cei dragi), începi să cauți soluții pentru a recăpăta aspectul tineresc, fericit și sănătos de odinioară.
Întotdeauna am avut grijă de mine și mișcarea fizică mi-a fost o mare aliată. Fie din punct de vedere fizic, cât și psihic.
Nu ne gândim sau ne este greau de crezut că mișcarea fizică menține ridicat moralul, dar chiar așa este. Încearcă și vei observa instant beneficiile unei mișcări fizice regulate. Orice mișcare pune sângele în mișcare, respiri mai profund (lucru pe care nici nu ne dăm seama că nu-l facem aproape niciodată) aerisindu-ți plămânii și eliberând energia negativă.
Cum spuneam, aerobica este un sport prevalent feminin care nu are nevoie de cine știe ce formă fizică sar rezistență. De aceea poate fi făcut de orice femeie care vrea să-și tonifice musculatura. Orice mușchi are nevoie de întreținere pentru a arăta tânăr și sănătos.
Mușchii pieptului, abdomenului, ale brațelor, coapselor, feselor sunt grupele de mușchi pe care femeile insistă cel mai mult. Asta imediat ce au observat că nu mai sunt așa de fermi ca la 15 ani. Mai ales dacă ai născut, dacă ai avut o boală și te-ai îngrășat/slăbit rapid. Dietele drastice/instante și prost făcute sunt responsabile nu numai de îmbolnăvirea trupului, dar și al spiritului.
De aceea indicat ar fi să ne fixăm o anumită greutate ideală și să o menținem cât mai mult. Lucrul acesta poate fi făcut foarte ușor printr-o alimentație sănătoasă (bazată pe fructe, legume, lichide) dar și prin mișcări fizice. Dieta singură nu ajunge niciodată. Mai ales dac-ai trecut de 30 de ani.

Cum am zis, eu fac acasă aerobică, ascultând muzică deseori, sau uitându-mă la documentare; dar aș prefera să merg la sală. Să fac noi cunoștințe, să leg prietenii, și să văd cum lumea are grijă de ea.
Îmbrăcămintea adecvată pentru această mișcare (nu numai, este valabil pentru mai toate tipurile de sport) trebuie să fie făcută dintr-un material de calitate, lejer dar rezistent, un material care să lase pielea să respire. Fundamental acest lucru! Atunci când se face sport se transpiră și dacă îmbrăcămintea nu este potrivită surprize neplăcute pot apărea. Pe bayo.ro găsești diferite tipuri de îmbrăcăminte fie că ești pasionat de balet, streetdance, fitness, aerobică, etc. Cine merge la sală are de unde să aleagă. Să fii îmbrăcat cum se cuvine și să arăți bine este o datorie morală. Un semn de dragoste pentru familia ta, nu numai pentru tine.

Să te uiți în oglindă și să-ți placă cum arăți este o mare realizare/satisfacție. Zâmbești instant și ești mândru de tine. 
Ps. Când eram mică visam să devin balerină. :P 

Post a Comment

8 Comments

  1. Da, asa este. Trebuie sa ai grija de tine ca sa-ti placi. E nevoie de sacrificii.

    ReplyDelete
  2. chiar voiai sa devii balerina? frumos.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, chiar așa. Oricum nu aș fi reușit, nu am corp de balerină. :) Am oasele prea „mari”.

      Delete
  3. Vai!!! Ador pilates si vreau o pereche de colanti de la Bayo!!! Sunt superbi. Merci. Nu stiam de existenta lui.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Și eu vreau. Acuși îmi ajung. Cu multă plăcere!

      Delete
  4. Au nişte tricouri grozav de frumoase şi la preţuti accesibile. Cred că o să-mi iau ceva. Aspectul este foarte important. Multumesc.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt de acord. Cum am scris mai sus, acuși îmi ajung produsele de pe Bayo și vă voi ține la curent. :)

      Delete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>