Du-te bă-n dragostea mea!

Într-o zi de dimineață,
M-am trezit să merg la piață.
Mă-mbrac repede, frumos,
Că voiam să merg pe jos.

Deschid ușa de la casă,
Îmi sare un șoarec pe masă.
Mă uit la el și nu cred.
Uite măi, ce patruped!

Cum îți vine ție în minte,
Ce naiba nu ești cuminte?
Sări repede, fugi te-ascunde
Că vin' mâța și te... tunde.

Se uită la min' buimac
Cu ochii roșii de drac.
Are spume tot la gură
Și lăbuțele îi tremură.

Băi, ce sfântu ai mâncat,
Brânză cu amoniac?
Ce-i cu acel chițăit,
Îți trebuie ronțăit?

Haide, ieși, n-am timp de tine,
pisoiul acuși vine
Și ce crezi că ți-o făcea
Când în casă te-o vedea?!

Măi, tu nu-nțelegi românește?
Că eu nu vorbesc nemțește.
Te uiți la mine ciudat
Și mai ești și transpirat.

Văd ora și-i tare târziu,
N-am timp să beau un rachiu,
Îmi iau cheile și plec:
N-am ce face dacă-i bleg.

Fac doi pași și-apoi mă-ntorc,
Nu pot, doară nu sunt porc!
Să las acest biet șoricel
Cină, prânz la motănel.

Îl iau în mână, îl alint
Și-i dau o gură de absinth.
El bea, se șterge la gură,
Ridică ochii și mă-njură!

Du-te bă-n pisicii miei!
Asta nu-i casă, îi bordei!
Eram mahmur, n-am văzut,
Chițăie el abătut.

Hai că plec, lasă-mă-n pace!
Locul ăsta îmi displace.
Eu căutam o cișmea.
Du-te bă-n dragostea mea!

Tricoul îl poți achiziționa de pe Tshirt Factory. Magazin on line unde poți găsi mii de idei de cadouri (amuzante, dar nu numai) pentru ORICINE/orice ocazie/buzunar/gust.

Si uite cum am uitat complet de vlog-ul asta. Mai usor decat cititul.


**
Daca ai apreciat, te rog da un like, share, lasa un comment (engleza-i la putere - romgleza. :P) sau alatura-te la fomidabila pagina de Facebook. O gasesti tu pe undeva pe aici. Se plimba aiurea. Nu stiu ce-i cu ea.
Dar mai ales nu uita sa ma urmaresti sau sa-mi citesti cartile pe Amazon.

Multumesc, om cu suflet! Pe data viitoare.

PS - Cand cauti ceva pe blogul meu in bara de cautare trebuie sa scrii o combinatie de cuvinte cu si fara diacritice. Ex. Cum sa uiti pe cineva Cum să uiți pe cineva, Imi  Îmi, Curatat Curățat, etc.
Asta pentru ca, din nefericire, sablonul meu are o setare aiurea si nu stiu cum sa o schimb. 

Pentru mai multe sclipiri de geniu vizitează meniul (bară sus) UMOR/Poietism.

Post a Comment

8 Comments

  1. Foarte amuzantă. :)))) Mă uit repede și pe celelalte. Nu prea citesc poezii, dar versurile astea mă fac să râd. Mulțumesc.

    ReplyDelete
  2. deci.... moooor. De mult nu m-am mai distrat asa. Scrii o carte cumva? Ti-as publica-o imediat (daca as lucra in domeniu). Merita!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Mă bucur să aud asta. Aș vrea eu! Mulțumesc frumos. Înseamnă enorm pentru mine.

      Delete
  3. Alexandra Enasoae5 February 2014 at 18:01

    Esti mult mai tare decat Conectoru cum ii zice Maraia Carneci la emisiunea aia pentru copii Next star:D daca ma vei suparaa ma date-n dragostea mea:)))

    ReplyDelete
  4. codreanu petronela12 February 2014 at 22:55

    un soricel mahmur.doar in poeziile tale putea fi protagonist,sugubat soricelul

    ReplyDelete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>