Legile lui Murphy&Co


Îl ador pe Murphy, am mai zis, nu?! Când tristeţea îmi dă târcoale iau „legile lui Murphy” în mână şi după 2 – 3 rânduri, pufnesc în râs. Inevitabil.
Hai să râzi cu mine.
Acest articol este o satiră, tratează-l ca atare. Face parte din seria numită „Pilula albastra”. Nu ştiai de ea?! Nici eu, am inventat-o în acest moment. :p

  1. Zâmbeşte! Mâine va fi mai rău! - Murphy
  2. Natura mamă e parşivă. - Murphy
  3. Dacă ceva rău se poate întâmpla, se va întâmpla. - Murphy
  4. Nimic nu-i niciodată atât de simplu cum pare. - Murphy
  5. Dacă totul pare să meargă bine, cu siguranţă ai omis ceva. - Murphy
  6. Cele mai multe afirmaţii generale sunt false, inclusiv aceasta. - Berkeley
  7. Când ai găsit un răspuns, verifică-l; probabil nu este corect. - Berkeley
  8. Când formezi un număr de telefon greşit, niciodată nu sună ocupat. - Legea lui Kovac
  9. Dacă tot ce ai este un ciocan, toate obiectele din jur îţi par cuie. - Legea lui Baruch
  10. Ideea este să mori tânăr, dar cât mai târziu posibil. - Maxima lui Montagu (Ashley Montagu, antropolog)

Atât pentru azi. Pe mâine.
Nu uita să zâmbeşti!
Uitam. Cartea pe care o am eu o poţi cumpăra de pe Colţul Colecţionarului. (click pe nume, te va duce direct la link). Este un MUST! 
Pe Elefant poţi găsi o altă colecţie de cărţi pe aceeași temă (eu nu cunosc).


Dacă ţi-a plăcut un like pe  Facebook este echivalent cu Mulţumesc. :) 

Post a Comment

1 Comments

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>