Half my Age Plus Seven–Roman de Dragoste

Nu stiu tie, dar mie imi plac romanele de dragoste. Filmele Nu, nu le suport, dar romanele le ador. Da, stiu, nu are sens. Dar are. Nu?

Acum, stiu ca e scris de mine, dar crede-ma cand iti spun ca este superb! Te tine cu inima la gura de la inceput pana la final.

Ce zici? Nu citesti in engleza? Sigur ca citesti, nu e gen academic. Am folosit un limbaj simplu sa-l poata intelege fiecare vorbitor de orice limba.
Dar si pentru ca atat ma duce capul. Nu sunt inca scriitor de nivel academic si sincer, nici nu-mi doresc. Sunt altii doritori si mult mai capabili decat mine.

In orice caz, ia uita-te putin la trailer si zi-mi ca nu-ti pica ochii in gura?


Cartea e numai in format electronic acum. Cine m-a ajutat sa o public mi-a gresit absolut orice se poate gresi la publicarea unei carti. Tot de la A la Z. Cred ca am sa scriu o carte despre acest cosmar pentru care am platit o groaza de bani. Si asta dupa ce m-a asigurat ca ei nu fac greseli.
S-a rotait la mine cu "WE don't make mistakes." ...dupa ce facuse deja doua foarte mari. Ca sa vezi.
Nu mai exista profesionalitate. Nu mai exista omenie. Exista doar marsavie in lumea unor titani. Nu-s toti asa. Am dat eu peste cei mai rai dintre rai probabil.

Bine, hai ia si citeste-mi cartea.

**
Daca ai apreciat, te rog da un like, share, lasa un comment (engleza-i la putere - romgleza. :P) sau alatura-te la fomidabila pagina de Facebook. O gasesti tu pe undeva pe aici. Se plimba aiurea. Nu stiu ce-i cu ea.
Dar mai ales nu uita sa ma urmaresti sau sa-mi citesti cartile pe Goodreads.

Multumesc, om cu suflet! Pe data viitoare.

PS - Cand cauti ceva pe blogul meu in bara de cautare trebuie sa scrii o combinatie de cuvinte cu si fara diacritice. Ex. Cum sa uiti pe cineva Cum să uiți pe cineva, Imi  Îmi, Curatat Curățat, etc.
Asta pentru ca, din nefericire, sablonul meu are o setare aiurea si nu stiu cum sa o schimb.



Post a Comment

0 Comments

>