Fa-te frumoasa cu J.A.M.!

pentru ca MERITI!


Desi n-am mai scris demult in romana, dorinta de a va prezinta trei fete talentate a fost prea puternica ca sa-i rezist.
Cand ne nastem, fiecare dintre noi are anumite inclinatii: unuia ii place muzica, are voce si canta; altuia ii place sa scrie, altuia ii place sa deseneze si tot asa.
Dar sa trec direct la obiect!
--- Ai un sedinta fotografica, vrei sa-ti faci un album care sa-ti ramana pe vecie, sa ai ce arata copiilor/nepotilor?
--- Esti invitat la o nunta, botez, cununie?
--- Ai o petrecere la scoala/universitate?
--- Zi de nastere, aniversare?
--- Discoteca sau moment special?

--- Vrei sa dai gata/sa cuceresti vreun print ceva?
--- Ori pur si simplu vrei sa-ti daruiesti tie un cadou, ca doar meriti!
Te regasesti intr-una dintre situatiile de mai sus? Sau poate ai o zi/perioada grea si increderea in tine scazuta...
Esti din Gheraesti/Neamt (14 Km de Roman) sau imprejurimi si nu stii la cine sa "te faci frumoasa"?
Ia uite ca stiu eu si-ti spun si tie, ca nu sunt egoista. 
Contacteaza JAM&co, sau intra pe paginile de Facebook ale protagonistelor de mai jos (trimite un mesaj) unde vei gasi mai multe detalii.
--- De unde si de ce JAM?
Nu vine de la gem, (engleza) :p, dar este un acronim. J=July, A=Andra, M=Marina.

Aceste trei minunate fapturi, Andra, July si Marina, au niste talente care m-au dat gata. Mai ales cand am aflat ca niciuna dintre ele nu a urmat un curs profesional. INCA. 
WOW! Fara cursuri/scoli si se pricep la astfel de lucruri???
Fiecare dintre ele spera sa aiba intr-o zi salonul de infrumusetare personal iar eu le doresc din inima sa reuseasca pentru ca au talent DE VANZARE!
Wow.
Andra se ocupa cu manichiura ca e tare la moda acum. Si ce mult mi-ar placea sa am unghii lungi si rosii...


July are un amor profund pentru machiaj.


Marina in schimb, iubeste sa lucreze cu podoabele capilare si sa machieze.


Impreuna, au dat nastere acestei mici asociatii numita JAM.

Pe July o cunosc personal. Si nu pot sa nu ma laud ca e uan dintre cele  o suta de nepoate ce am.
GLUMESC. Nu am o suta, ci vreo 15, parca. Nu sunt sigura.
Stiam ca-i place sa machieze, dar nu stiam ca are un adevarat talent!
Adevarate opere de arta ies de pe mana acestor dulci creaturi.

Iata ce mi-au zis despre pagina lor de Facebook:
"Nu toate lucrurile frumoase isi au izvorul in ceva bine planuit, aproape ermetic. Nici pagina noastra nu a fost conceputa dintr-o idee mult gandita, ori a luat nastere dintr-un vis profund al copilariei noastre. Nu, ci la noi a fost pur si simplu. Asa cum Dumnezeu a creat lumea din nimic, asa s-a creat si pagina noastra. Ne-am dat seama ca fiecare dintre noi are o indeletnicire aparte care se leaga intre ele si formeaza un domeniu. Ca elementele naturii. Machiajul, manichiura si coafura. Cele trei elemente servesc perfect la infrumusetarea trupului."

Recunosc ca nu sunt fan al machiajului, coafurii sau manichiurii, dar cand un om imi arata ca stie ce face, nu pot sa tac si sa las sa treaca neobservat. Talentele trebuiesc publicizate.

Oricare ar fi motivul pentru care doresti sa fii mai frumoasa decat DEOBICEI, apeleaza la fetele astea si NU VEI REGRETA.

**
Daca ai apreciat, te rog da un like, share, lasa un comment (engleza-i la putere - romgleza. :P) sau alatura-te la fomidabila pagina de Facebook. O gasesti tu pe undeva pe aici. Se plimba aiurea. Nu stiu ce-i cu ea.
Dar mai ales nu uita sa ma urmaresti sau sa-mi citesti cartile pe Amazon.

Multumesc, om cu suflet! Pe data viitoare.

PS - Cand cauti ceva pe blogul meu in bara de cautare trebuie sa scrii o combinatie de cuvinte cu si fara diacritice. Ex. Cum sa uiti pe cineva Cum să uiți pe cineva, Imi  Îmi, Curatat Curățat, etc.
Asta pentru ca, din nefericire, sablonul meu are o setare aiurea si nu stiu cum sa o schimb. 

Post a Comment

0 Comments

>