Radio Romania Cultural

Dragii mei cititori, in seara asta (marti - 27 mai 2014) sunt invitata in emisiunea domnului Florin Vasiliu, de la  22.00-22.50 (va fi intre, cam 30 de minute)
Mai multe detalii aici. Emisiunea se numeste "Idei in nocturna - Blogcultura"
Cine vrea sa ma asculte este invitat sa tina radioul deschis pe Radio Romania Cultural.
Postul are, evident, un site on line unde transmite totul in direct (streaming), pentru cei ce nu au radio, sau care sunt in afara tarii.

Voi reveni cu impresii dupa emisiune.
Sunt extrem de emotionata si onorata.
Nu reusesc sa scriu prea multe.

Va astept cu drag.

Post a Comment

16 Comments

  1. felicitari,mult noroc,succes,yupi,ma bucur enorm pentru tine

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Da, multumesc foarte mult. Sper sa nu ma balbai. Dar poate faptul ca am facut si niste vloguri, ma va ajuta.

      Delete
  3. A fost un SUCCES! Multe felicitari, draga Cristina.
    Am petrecut momente emotionante alaturi de tine Cristina in timpul interviului de radio. Iti doresc din toata inima - inspiratie in continuare si mult succes in specialitatea ta ca blogger si vlogger. Merci pentru legatura prin FB.
    Cu mult drag,
    Daniela
    Austin, TX- USA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, draga Daniela. Am avut atat de multe emotii. Mi s-a parut ca am zis doar prostii fara sens. Autorul emisiunii m-a ajutat enorm.
      Iti multumesc din suflet pentru timpul acordat ascultarii emisiunii. A insemnat enorm sa stiu ca sunt oameni care, cu adevarat, apreciaza munca mea.

      Delete
  4. Si daca nu am apucat sa ascult? nu ai o inregistrare? :( . Felicitari! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred ca va fi, nu stiu inca. N-am curaj sa ma ascult si n-am cautat. Am sa intreb. Multumesc. :) N-ai pierdut nimic, m-am balbait si am vorbit fara rost putin, dar a fost ok, mi s-a spus.

      Delete
  5. eu cred ca nu reuseam sa scot nici macar o silaba daca eram in locul tau,ce intrebari,ce cuvinte folosea,,......noi cultivam,el e cultivat.....diferenta mare....tu te-ai descurcat cat se poate de bine

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei, ceva tot ai fi zis. Curios este ca eram absolut linistita si lucida inainte, apoi poc... am cazut ca din copac.
      Buna asta... eu stiu sa cultiv, dar ma simt si cultivata (altel nu as fi fost in stare sa scriu). Nu am incetat niciodata sa studiez.
      Multumesc.

      Delete
  6. Succes si inspiratie in continuare ca blogger si-o duminica frumoasa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc și miliarde de scuze pentru răspunsul întărziat. 9 ani mai tărziu! Ce rușine. :(

      Delete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>