Munca la camp si alergia la fan

Stiu ca sunt alergica la fan si daca stau in oras nu am nimic ca-mi ung nasul cu ulei de masline extras la rece, cum am scris aici. Dar la tara, oricat de mult ulei as folosi, nu reusesc sa o tin in frau, asa ca aseara am luat o pastila. Speram sa ma tina toata ziua, adica sa-si pastreze efectul anti alergie cel putin 24 de ore. Nu a reusit.
Am lucrat 9 ore pe camp. In soare, din fericire ploaia s-a oprit pentru o zi, cel putin.
Dupa 6 ore, alergia si-a aratat coltii. Am inceput sa stranut, sa-mi curga nasul, sa ma doara gatul grozav, sa ma manace ochii, sa ma doara capul.
A trebuit sa mai stau, pentru ca vremea nu te-ntreaba daca te simti bine, daca esti frant, daca ai timp sau alte lucruri de facut.
Si a fost groaznic, acum ma simt complet distrusa, abia reusesc sa gasesc tastele.
Tata se uita la mine in timp ce scriu si ma roaga din ochi sa ma duc sa ma odihnesc ca maine ma asteapta o alta zi la fel ca azi.
Dar nu pot, trebuie sa ma ocup de altele.
Am luat deja o alta pastila, ca mi-e frica de un soc anafilactic.
Culmea e ca nu avem fan propriu-zis, ci doar buruieni care au crescut enorm din cauza ca vremea nu ne-a permis sa intram sa o taiem la timp.
Nu stiu, voiam sa intreb daca cineva are aceasta problema si cum anume o tina in frau.
Sunt foarte obosita, evident nu numai din cauza alergiei.

Post a Comment

0 Comments

>