Eleganta are un parfum paradiziac

Eleganta la femei este o adevarata arta si, deseori, costa o avere.
Sa fii eleganta este foarte greu, parerea mea, daca ai gusturi proaste.
Nu e ca sunt mai multe versiuni ale elegantei, ci sunt mai multe gusturi/idei strict subiective.
Oricat de mult s-ar stradui o femeie sa fie eleganta, cheltuind adevarate averi in bijuterii, haine, incaltari, eu zic ca sa fii eleganta poate costa foarte putin.
Pentru o femeie este de ajuns naturaletea, putina delicatete si foarte mult sex appeal.
Iar sex-appeal-ul nu se poate invata. Cu el te nasti, ori il ai, ori nu. Poti face cate cursuri vrei, poti studia ani, poti fermeca un nestitutor, dar niciodata nu poti fermeca pe cine cauta ceva ce nu se vede, doar se simte.
Poti etala diamante cat un ochi de pisica, pantofi de aur, rochii din matasea cea mai fina, daca nu ai grazie, nu esti eleganta.

Pentru barbati, se zice ca este mult mai simplu.
Si eu nu pot decat sa fiu de acord. Mai ales că toată lumea a aflat până acum ce anume mă deranjează cel mai mult la un bărbat. Nu?
--- Cum nu?
Dar am scris de atâtea ori, nu se poate asa ceva!
Nu, numai faptul că suntem de pe planete diferite (şi deseori creierul lui este mama), dar, mai ales, parfumurile prost alese, sau uzul lor în exces.
Am avut atat de multe experiente negative incat am ajuns sa recomand multora doar apa si sapunul.
Parfumul sa-l lase celor care stiu cum sa se foloseasca de el, pentru a placea, seduce, si nu pentru a face florile sa se usuce cand trece pe langa ele. Ori sa urle cainii, sa miaune pisicile, etc.

Dar am avut si experiente pozitive...
Cand m-am oprit in loc, dupa ce a trecut un barbat, si am fugit dupa el intrebandu-l deschis ce parfum avea.
Imediat m-am dus sa-l cumpar, sa-l daruiesc cuiva drag ce a avut enorm succes apoi. Si-n ziua de azi imi multumeste.

Cel mai sexy barbat, pentru mine, este acela imbracat la costum si cravata. Din nefericire :D, mai toate femeile gandesc la fel, de aceea ajungem sa ne batem de la rarii barbati care se folosesc de aceste simple haine sa rapeasca mii de inimi.

Dar... nimic nu face un barbat mai irezistibil ca un parfum bine ales. Barbatesc!
Este o carte de vizita, cum am spus de multe. Zice totul despre tine, fara a scrie negru pe alb.

Barbate ce vrei sa innebunesti toate femeiele, fii de neuitat cu Acqua di Gio - Giorgio Armani. Unul dintre cele mai fresh parfumuri pe care le-am simtit vreodata. Irezistil!!!
Original 100%, tine si 5 luni daca nu ecxagerezi cu puf-urile (repet si insist). Inceteaza sa cumperi imitatii, nici nu costa mai putin si nici nu-s bune. Un parfum original se deosebeste extraordinar de un fals. Cel putin eu, imi dau seama imediat pentru ca miroase a "ieftin", desi nu e deloc.
Am avut o discutie cu cineva care este reprezentant la o firma de parfumuri care imita originalul. Acesta sustinea sus si tare ca sunt exact ca originalul. Am controlat pe net si sunt la fel ca originalul 10%, deci...?!
In plus costa exact la fel, deseori mai mult.
Nu te lasa prostit!

Eu... ma topesc deja.

Post a Comment

2 Comments

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>