Wednesday, 2 April 2014

Bijuterii regale

Ca femeie mă respect
Şi urmez un sfânt concept:
Ce-i frumos la toţi le place
Că are pe vino-ncoace.

Am multe bijuterii
Colorate şi hazlii.
Inele, brăţări, cercei,
Argint, pietre, tot ce vrei.

ADOR ce-i făcut de mână
Că-ţi dă aere de zână.
Aspect vintage, unicat
Bogat de semnificat.

Argintul dă energie
Te scoate din letargie.
Pietrele ce strălucesc
Imediat te cuceresc.

În timpuri de primăvară,
De e zi sau este seară,
Aleg cu grijă ce port
Cum vorbesc şi mă comport.

Bijuteria perfectă
Caracterul ni-l reflectă.
Şi aspectul îngrijit
Cucereşte negreşit.

Reacţii:

6 comments:

  1. mai mult ca sigur,ai talent cu carul ca agent publicitar,versurile sant foarte placute,atragatoare

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc frumos. Cui nu-i plac bijuteriile?

      Delete
  2. eu nu sunt adepta:D port foarte foarte rar ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuuuuuuuuuuuuuu, fată tu, argintul dă energie pozitivă. Eu îl ador. Îl port la gât şi-n urechi.

      Delete
  3. Eu stiam ca se zice: "Ce-i frumos si lui Dumnezeu ii place!" :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se zice și așa, dar se zice și altfel. :)

      Delete

Articolele sunt gânduri/reflecţii personale, NU lecţii de istorie/viaţă. Tratează-le ca atare. Expresiile ofensive, arogante, triviale NU vor mai apărea pe paginile mele. Te respect = MĂ respecţi!
PS 1 Ca să nu comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu public/răspund (câteva zile) este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.