Pantofi şi haine la preţuri de mărţişoare

De aici cu câţiva lei
Te îmbraci aşa cum vrei.
Fuste, rochii, pantaloni,
Parfumuri cu feromoni,

Laptop-uri, aspiratoare,
Frigidere şi cuptoare,
Încălțări, cărţi, jucării
Pentru adulţi şi copii.

Ba chiar au şi animale,
Accesorii şi mâncare,
Lenjerii, cosmetice,
Bijuterii magice.

Însă eu-s interesată,
Şi pe deplin alintată,
De a lor încălţăminte
Şi mai rece şi fierbinte.

Pantofiori cu toc, din piele
Mocasini în culori miere
Tenişi, saboţi şi sandale,
La preţuri demenţiale.

Şi cum martie-e-n toi
Eu cu tine şi cu voi,
Vom intra şi cumpăra
Tot ce ne vrea inima.

Deci, nu vreau un mărţişor
Mai degrabă-un lănţişor
O rochiţă, 3 saboţi
Şi 5 perechi de chiloţi.

La depurtat tu găseşti
Absolut tot ce doreşti.
Haide, intră, te-am convins?!
Am făcut-o dinadins. :)

Post a Comment

4 Comments

  1. de acord,m-ai convins mai mult ca sigur am sa iau cu asalt Miniprix,incaltamintea e slabiciunea mea....in sfarsit o poiezie care nu are acorduri triste dimpotriva iti inveseleste viata.....nu am auzit pana acum de Miniprix, nici de App Store sau G-Play am sa ma distez discarcand aceste produse

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Miniprix e un magazin ” relativ” nou. Numai cei ce fac cumpărături on line știu de el. E în continuă expansiune. :)

      Delete
  2. de aici nu am luat niciodata! de pe kurtman mi-am luat o geaca:D cea mai mica marime si cand mi-a ajuns statea ca pe gard pe mine

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cea mai mică, dar era mărimea ta? Poate era L cea mai mică, aia ar fi stat și pe mine ca pe gardul poliției. :D

      Delete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>