Dragostea nu plăteşte facturile!

Pff şi azi e Dragobete,
Pe stradă sunt fete bete
Care urlă şi se zbat
Că nu au niciun bărbat.

Eu mi-s una dintre ele
Bătrână, în ghilimele.
În oglindă mă privesc
Şi instant mă îngrozesc.

Uite al dracului ce riduri!
De-aş putea le-aş face flenduri!
Că îmi strică tot aspectul,
Şi aşa îmi pierd si respectul.

Însă nu e niciun bai
Mă duc sigur în Dubai
Să pot îmbrăca un burca
Ca să îmi ascund mocârca (faţa).

Dar mai e până atunci.
Doamne sfinte câte şunci!
Am pe burtă şi pe bot
Semăn grozav cu un porc.

Tre' să iau ceva măsuri...
Ce sunt astea...? ah, fursecuri!
Şi-uite aşa mă-ndop cu ciudă
Şi după mă duc la budă.

Mă gândesc cu supărare
Oare chiar în... cot mă doare?
Că nu am şi eu iubit
Cu gabarit depăşit?

Nici acolo nu mă doare,
Că doar sunt fetiţă mare,
Ce nevoie am de-un bărbat?
Băi, da rău m-am enervat!

Cui îi trebuie iubire?
Vai... dar azi am întâlnire!
Cum am putut eu să uit?
Boom! se aude-un bubuit.

Îmi-sare inima din loc.
Care dracu-i dobitoc?
Si aruncă cu petarde
Pe la oameni prin mansarde?

Să mă-ntorc la Dragobete,
Că azi iubim româneşte,
Nu-ş ce dracu vor să zică
Cu o astfel de lozincă.

Este o zi ca oricare
N-am nimic de celebrare.
Dacă vă gândiţi altfel
Uitaţi-vă-n portofel!

Serios acum, dacă sărbătoreşti îţi doresc ceea ce îţi doreşti tu! La mulţi ani plini de dragoste!!!

Tricourile le poţi achiziţiona de pe TshirtFactory. Magazin on line unde poţi găsi diferite idei de cadouri pentru oamenii care iubesc umorul negru/ironia. (pentru un majorat, de ex).

**
Daca ai apreciat, te rog da un like, share, lasa un comment (engleza-i la putere - romgleza. :P) sau alatura-te la fomidabila pagina de Facebook. O gasesti tu pe undeva pe aici. Se plimba aiurea. Nu stiu ce-i cu ea.
Dar mai ales nu uita sa ma urmaresti sau sa-mi citesti cartile pe Amazon.

Multumesc, om cu suflet! Pe data viitoare.

Post a Comment

4 Comments

  1. acum e prima data cand aud de aceasta sarbatoare.poiezia e tare ironica,cu foarte mult umor,adorabila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, habar nu aveam de ea nici eu. Cred că a "ieşit" după 2000 când noi eram printre străini deja.
      Mă bucur că îţi place. M-am chinuit puţin la ea... pfff. Inspiraţia e cam "adormită" zilele astea. Dar, îmi va reveni.

      Delete
  2. Alexandra Enasoae26 February 2014 at 00:19

    :))) buna asta

    ReplyDelete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>