Culorile curcubeului

Azi noapte nu am dormit
La papuci eu m-am gândit
Și-așa mi-am imaginat
Ce ceva am câștigat. :p

Chiar dacă eu știu prea bine,
Că mă fac tot de rușine.
Nu am șanse, nici speranțe
Că am multe discrepanțe.

Și totuși eu am decis
Să m-apuc iară de scris,
Că nu pot să definesc
Stilul pe care-l iubesc.

Ore-ntregi eu m-am plimbat,
Mulți pantofi am admirat,
Cizme, teniși și cu ghete
Pentru băieți, pentru fete.

Tenișii nu îi iubesc,
C-au aer copilăresc.
Ghetele nu-s pentru mine
Nici botine, balerine.

Și inima mea s-a oprit,
Dup-atâta hoinărit,
La acești pantofi electrici
Că nu sunt deloc excentrici.

Cu acești pantofi de firmă
Nu mergi deloc ca pe sârmă
Te simți înaltă, frumoasă,
Comodă și serioasă

M-aș duce cu ei la lucru,
La bunică și la socru,
La plimbare merg perfect
Și fac un mare efect.

Că aceasta-i stilul meu
Colorată-n curcubeu,
Realistă, educată,
Dulce ca o ciocolată. :D

Zâmbăreață și glumeață
De e seară, dimineață.
Prietenii mă iubesc
Chiar de mă mai și bârfesc.

Iubesc tocuri și platforme
Versurile neconforme.
S-o spun ca-un cartezenist
Cu acești pantofi EXIST!

**
Dacă ai apreciat, te rog dă și tu un like, share, lasa un comment (engleza-i la putere - romgleza. :P) sau alătură-te la fomidabila pagină de Facebook. O găsești tu pe undeva pe aici. Se plimbă aiurea. Nu știu ce-i cu ea.
Dar mai ales nu uita să mă urmărești și să-mi citesti cărțile pe Amazon. - Crede-mă, chiar dacă sunt în engleză, sunt foarte ușor de citit.

Mulțumesc, om cu suflet! Pe data viitoare.

PS - Când cauți ceva pe blogul meu in bara de căutare trebuie să scrii o combinație de cuvinte cu și fără diacritice. Ex. Cum sa uiti pe cineva Cum să uiți pe cineva, Imi  Îmi, Curatat Curățat, etc.
Asta pentru că, din nefericire, șablonul meu are o setare aiurea și nu știu cum să o schimb.

Post a Comment

4 Comments

  1. Foarte dulce, chiar!! De haioasa nu mai spun!! Cu drag, Mohanu Silviu

    ReplyDelete
  2. Poezia asta e şi mai şi! Îmi place aşa de muult! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur sa aud ca place cuiva! Multumesc frumos! Inseamna mult pt mine. :)

      Delete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>