Tuesday, 19 November 2013

Culorile curcubeului

Azi noapte nu am dormit
La papuci eu m-am gândit
Și-așa mi-am imaginat
Ce ceva am câștigat. :p

Chiar dacă eu știu prea bine,
Că mă fac tot de rușine.
Nu am șanse, nici speranțe
Că am multe discrepanțe.

Și totuși eu am decis
Să m-apuc iară de scris,
Că nu pot să definesc
Stilul pe care-l iubesc.

Ore-ntregi eu m-am plimbat,
Mulți pantofi am admirat,
Cizme, teniși și cu ghete
Pentru băieți, pentru fete.

Tenișii nu îi iubesc,
C-au aer copilăresc.
Ghetele nu-s pentru mine
Nici botine, balerine.

Și inima mea s-a oprit,
Dup-atâta hoinărit,
La acești pantofi electrici
Că nu sunt deloc excentrici.

Cu acești pantofi de firmă
Nu mergi deloc ca pe sârmă
Te simți înaltă, frumoasă,
Comodă și serioasă

M-aș duce cu ei la lucru,
La bunică și la socru,
La plimbare merg perfect
Și fac un mare efect.

Că aceasta-i stilul meu
Colorată-n curcubeu,
Realistă, educată,
Dulce ca o ciocolată. :D

Zâmbăreață și glumeață
De e seară, dimineață.
Prietenii mă iubesc
Chiar de mă mai și bârfesc.

Iubesc tocuri și platforme
Versurile neconforme.
S-o spun ca-un cartezenist
Cu acești pantofi EXIST!

PS. În cazul în care ţi-a plăcut ce ai citit (ți-a stârnit un zâmbet poate/sper) un like/share la pagina Facebook este echivalent cu Mulţumesc.

Pentru mai multe sclipiri de geniu vizitează meniul (bară sus) UMOR/Poietism.

Reacţii:

4 comments:

  1. Foarte dulce, chiar!! De haioasa nu mai spun!! Cu drag, Mohanu Silviu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ce drăguț!!! Mulțumesc frumos. Apreciez. :)

      Delete
  2. Poezia asta e şi mai şi! Îmi place aşa de muult! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur sa aud ca place cuiva! Multumesc frumos! Inseamna mult pt mine. :)

      Delete

Articolele sunt gânduri/reflecţii personale, NU lecţii de istorie/viaţă. Tratează-le ca atare. Expresiile ofensive, arogante, triviale NU vor mai apărea pe paginile mele. Te respect = MĂ respecţi!
PS 1 Ca să nu comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu public/răspund (câteva zile) este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.