Cafeaua cu sare - Poiezie

Azi dimineață pe la patru,
M-am trezit că-mi crăpa capu.
Dau să mă ridic, nu pot,
Și-mi iese limba de-un cot.

Ochii nici nu îi deschid,
Parcă ard ca un acid.
Inima îmi bate rău,
Oare am fost pe Herăstrău?

Afara-i vânt și e-nourat,
Cerul nu-i bine conturat.
Fac un pas să ies din casă
Câinele meu nu mă lasă.

În ogradă e curat,
Oare frate-meu s-a culcat?
Că aseară se pupa
Cu o gagică de rupea.

Arunc o privire-n jur,
Mă împiedic și înjur
Cine naiba a lăsat
Porcul ăsta la-ngrășat?

Frățioare, urlu tare
Ieși afară că mă doare
Inima, limba și capul
C-am băut de m-a luat dracul.

Deodată aud mișcare
Și o groaznică căscare.
Ce-i cu tine, bă', de țipi
Și vehement dai din aripi?

Am fost și eu c-o femeie
Și-au ieșit multe scânteie.
Tu ce ai? arăți ca naiba.
Te-ai jucat de-a baba oarba?

Băi, de ce ești nătăfleț?
Am mâncat vreo 5 bureți,
I-am copt bine pe cărbuni
Dar nu știu de erau buni.

Parcă ai spume la gură,
Zice el din bătătură.
Ai în cap doar gărgăuni,
Hai l-azilu' de nebuni.

Du-te mă', lasă-mă-pace,
Tu nu vezi că se desface
Vremea și tre' să plecăm.
Haide, să ne îmbrăcăm!

Dar capul așa rău mă doare
C-aș bea o cafea cu sare.
Să îmi treacă mahmureala
Și las-o cu brambureala.

Am mâncat și am plecat
La Moldova la scăldat.
N-am stat mult, bineînțeles
C-avem câmpul de cules.

Și apoi mai avem și via.
Seara... o văd pe Maria,
Ce iubesc și prețuiesc,
Jur că nu o mai plesnesc!

PS. În cazul în care ţi-a plăcut ce ai citit (ți-a stârnit un zâmbet poate/sper) un like/share la pagina Facebook este echivalent cu Mulţumesc.

Post a Comment

8 Comments

  1. Cum?! Niciun comentariu la versurile astea? Am ras de m-am tinut de burta. Mai, dar tare esti amuzanta. Ce-ai in capul ala?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehehe... ce am eu în cap... nici naiba nu știe. Da, lumea nu prea comentează. Nu are timp... dar e și vina mea.. că nu am prieteni bloggeri. :D Mulțumesc, apreciez.

      Delete
  2. :)))))))))))))))))))))))))))))))) eventul lamaie:D

    ReplyDelete
  3. codreanu petronela7 February 2014 at 02:45

    vinu-i rosu ghiurghiliu,te inspira mult bautura,brava

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beutura... ehehe... cum să nu mă-inspire? Pe cine nu ar inspira?! :D Grazie.

      Delete
  4. Foarte haioasă !... Bravo !...

    ReplyDelete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>