Schimb de link-uri

Astăzi  m-am gândit şi eu să verific dacă cei care mi-au cerut să le adaug blog-ul în lista mea, au făcut acelaşi lucru. Adică au adăugat la rândul lor blogul meu în lista lor. Ce crezi?! Pe naiba!
Sincer, nu mă aşteptam. Sunt nouă în acest domeniu. Lucrez şi câte 20 de ore pe zi la blogurile astea. Pierd ore bune (2-5) să-l promovez. Aşa am crescut în rank în timp foarte scurt. Nu mult... dar pentru o începătoare ignorantă este CEVA.
Văzând naivitatea mea, mulţi au profitat propunându-mi schimburi de link-uri. Am acceptat, întind mâna cui mi-o cere. Dar când verific NU sunt în lista lor?! Asta înseamnă schimbul de link-uri? Unul munceşte şi altul câştigă?!
Ei nu, fraţilor. Gata cu oportunismul. S-a întrecut orice măsură! Acesta este furt la drumul mare, în versiune virtuală. Ce repede învaţă unii. Eu nu-s obişnuită să fur munca altuia şi nu am să o fac NICIODATĂ. Pentru nimic în lume.
Sunt pentru: "eu îţi dau tu îmi dai". Eu te ajut - tu mă ajuţi. "Schimbul" nu poate să fie unilateral. Pentru că mie nu mi-a căzut nimic din cer. Am muncit/muncesc (pe rupte) şi tot am mai puţin ca tine care pierzi 5 minute să furi munca altuia. Prefer să am conştiinţa curată. Pentru mine este inestimabilă.
Pace.

Ps. Dacă totuşi vrei un schimb, nu zic Nu, dimpotrivă. Anunţă-mă (posibil să nu observ din proprie iniţiativă) dacă ai inclus blogul meu pe lista ta şi voi face la fel. Eu te ajut= tu mă ajuţi. Cinstit. Aşa fac oamenii. (unii).

Post a Comment

1 Comments

  1. Ai dreptate, multi fac asta! Mno, eu nu te voi scoate ! :*
    O seara linistita sa ai.

    ReplyDelete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>